مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در جهش تولید و رفع تورم، سپاه با همه توان در کنار ماموریت های پاسداری از ارزش های اسلامی ظرفیت ها را پای کارآورده و مهمترین رویکرد سپاه در این مسئله بسیج کنندگی ظرفیت ها و توانمندی ها است.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 14 June 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار سید محمد سجادی در نشست هیئت اندیشه ورز این سازمان با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مدیران استان در شرکت هپکو افزود: در راستای رفع موانع تولید در کارخانجات ، کارگروه تخصصی کارآمدان با حضور متخصصین مجرب و با تجربه خود شرکت ها راه اندازی شده و بعد از شناسایی مشکلات و موانع، آنها را در هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری مطرح می کنند و برای آن راهکار تعبیه و برنامه ریزی خواهد شد.
وی ادامه داد: هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری متشکل از نخبگان دانشگاهی و مهندسین مجرب حوزه صنعت می‌باشد که در خصوص رفع موانع تولید گام بر می‌دارد.
سرهنگ سجادی بیان کرد: رفع موانع و مشکلات بیش از ۴۰ واحد تولیدی توسط هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری یکی از مهمترین اقدامات در طی یک سال گذشته است و این مهم با قوت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: یکی از اقداماتی که جدیدا در دستور کار سازمان بسیج کارگری قرار گرفته اردوهای راهیان پیشرفت است که نخبگان و اقشار مختلف برای اطلاع از دستاوردهای حوزه صنعت از کارخانجات بازدید می کنند و اخیرا این اردو برای اصحاب رسانه استان برگزار شده است.
مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه متاسفانه واردات بی رویه و بدون در نظر گرفتن توانمندی ها و ظرفیت های تولید داخل یک آفت مهم برای کارخانجات محسوب می شود، گفت: در نشست اصحاب رسانه با مدیران شرکت هپکو از واردات بی رویه گلایه شد و نیاز است دستگاه های ملی و خصوصا مجلس شورای اسلامی جلوی این اقدام را بگیرند.
وی افزود: خوشبختانه استراتژی صنایع در دولت سیزدهم تولید محور، بازار محور و رفع نیازمندی های کشور است و این نشان از دغدغه جامعه کارگری برای پیشرفت کشور است که قابل تقدیر است و بسیج کارگری با همه توان در این مسیر به کارخانجات کمک خواهد کرد.
سرهنگ سجادی خاطر نشان کرد: راه اندازی شیفت ایثار با تاسی از روحیه رزمندگان دفاع مقدس در جامعه کارگری یکی از مهمترین برنامه های جاری بسیج کارگری است و بیش از ۷۵۰۰ کارگر در شیفت ایثار طی یک سال گذشته شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار