در دیدار غلامرضا شریعتی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص «مساعدت‌ مالی به دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خمینی بهشهر» ، «مجوز دانشکده نفت و دانشکده علوم دریایی و کشتیرانی دانشگاه علم و فناوری مازندران» دستورات و رهنمودهای لازم را مبذول داشت.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 14 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، به همراه میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر در دفتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حضور یافته و با ایشان دیدار کردند. 

«مساعدت‌ مالی به دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خمینی بهشهر» / «مجوز دانشکده نفت و دانشکده علوم دریایی و کشتیرانی دانشگاه علم و فناوری مازندران»  

در این دیدار صمیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بهشهر در خصوص مسائل و مشکلات دانشگاه های این شهرستان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت و گو و تبادل نظر کردند.

محمدعلی زلفی‌گل در خصوص «مساعدت‌ مالی به دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خمینی بهشهر» ، «مجوز دانشکده نفت و دانشکده علوم دریایی و کشتیرانی دانشگاه علم و فناوری مازندران» دستورات و رهنمودهای لازم را مبذول داشت.

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر نیز گفت: همگرایی و همراهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مسائل و دغدغه‌های منطقه نویدبخش حرکت سریع قطار توسعه شهرستان بهشهر خواهد بود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار