فرمانده مرزبانی منطقه سوم عراق گفت: ما آمادگی خدمات رسانی به تمام جمعیت ایران را داریم و از آنها به خوبی استقبال می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 13 October 2015
ظافر نظمی جمال در حاشیه نشست مشترک با مسئولان و مرزبانان خوزستان که در فرمانداری خرمشهر برگزار شده بود، اظهار داشت: : ما آمادگی داریم به تمام جمعیت ایران خدمات ارائه کرده و از آنها استقبال کنیم. در حقیقت کشور عراق برای میزبانی از جمعیت بسیار زیاد در ایام اربعین هیچ مشکلی نداشته و پذیرای تمامی زائران امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در این راستا عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسات مشترک با کشور ایران خدمات رسانی مطلوب و مناسب به زائران امام حسین (ع) است.

فرمانده مرزبانی منطقه سوم عراق با بیان اینکه باید تمام خدمات و امکانات برای زائران حسینی مهیا شود، تصریح کرد: در حد توان خود در راستای خدمات رسانی به زائران کارهای لازم را انجام خواهیم داد. همچنین در این راستا جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی کامل خود را برای ارائه همکاری های لازم اعلام کرده است.

نظمی جمال از برگزاری جلسه مهم در ۱۳ آبان امسال برای تصمیم گیری های نهایی در مورد نحوه تعامل دوسویه کشورهای ایران و عراق خبر داد و گفت: اجلاس دیگری در ۱۳ آبان در شهرستان مهران استان ایلام برگزار و تمام هماهنگی های لازم و پیگیری های مورد نیاز در این جلسه انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه خدمات رسانی به زائرانی حسینی مایه آبرومندی ملت عراق است، بیان کرد: خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) مایه فخر و آبرومندی ما بوده و تمام خانواده های عراقی نیز آمادگی میزبانی از زائران ایرانی را دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار