کد خبر: ۱۱۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 12 October 2015

ارتقای دو عضو هیئت علمی واحدشبستر به استادیاری

مرتبه علمی دو عضو هیئت علمی در گروه­های آموزشی مدیریت مالی و برق قدرت واحد شبستر با حکم دکتر فرهاد حسین­زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به استادیاری ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای مرتبه علمی دکتر محمد نصیری، عضو هیئت علمی و مدرس گروه مدیریت مالی و دکتر لیلا محمدیان عضو هیئت علمی گروه برق قدرت واحد شبستر، را به استادیاری ابلاغ کرد.

در حکم نصیری با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته مدیریت مدیریت مالیآمده است: براساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید.

در حکم محمدیان نیز با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در برق قدرتماشینهای الکتریکیآمده است: براساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید.

حسین­زاده لطفی در این احکام ابراز امیدواری کرده دکتر محمدیان و نصیری در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشاء خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارد


تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی و ورزشی واحد شبستر در جشن"آفتاب مهر"

هم زمان با هفته فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و در قالب جشن آفتاب مهر طی مراسمی از نفرات برتر بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت و ورزشکاران مقام­آور واحد شبستر تجلیل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا جشن آفتاب مهر واحد شبستر در فضایی صمیمی برگزار و از نفرات برتر بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت علیهم السلام و همچنین ورزشکاران ممتاز و مدال آور دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با اهداء جایزه و لوح سپاس تشکر و قدردانی گردید.

دکتر جلیل امیرپور رئیس واحد شبستر با توجه به اهمیت قرآن و ورزش در زندگی اظهار داشت: در مورد اهمیت ورزش در زندگی همین بس که در مورد بیش از 10 نفر بالای صد سال سن بررسی انجام گرفته بود ایشان رمز سلامت و عمر طولانی خود را ورزش عنوان کرده و هنوز هم به انجام ورزش پایبند بودند.

پس از آن معاون دانشجویی واحد شبستر با دعوت از دانشجویان به ثبت نام در دوره جدید مسابقات قرآن و عترت علیهم السلام، گزارشی را از برگزاری مسابقات قرآن و عترت علیهم السلام در سال گذشته را ارائه کردند.

دهقانپور مسئول تربیت بدنی واحد در ادامه به ارائه گزارش از مسابقات مختلف برگزار شده در طول یک سال اخیر و تیم­های ورزشی شرکت کننده و نتایج موفقیت تیم­های واحد پرداختند.

در این مراسم که تعدادی از مسئولینادارات و نهادهای شهرستان نیز حضور داشتند در اقدامی مبتکرانه از 10 نفر برتر بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت عترت علیهم السلام علاوه بر اهدای جوائز نقدی طبق بخشنامه برگزاری مسابقات،با اهداء یک دستگاه دوچرخه نیز از طرف واحد قدردانی گردید.

ده نفر برتر مسابقات قرآنی که لوح سپاس، جوائز نقدی و جایزه ویژه یک دستگاه دوچرخه دریافت نمودند عبارت­اند از: خانم­ها رقیه بشیری، غزل کوهکن، ربابه عسگری و آقایان علیرضا احمدی، علی فتحی مقدم، آرش نجارپور جباری، حسین میراب، اسماعیل گلچهره، محمد محمدی خانقاه، علیرضا سلاطین

همچنین ورزشکاران مقام آور یک سال گذشته که با اهداء لوح سپاس و جایزه از زحمات ایشان قدردانی به عمل آمد عبارت­اند از:

اعضای تیم فوتسال برادران دانشجو (حامدسلمانی، مجتبیآقابابایی، ياشارگنجهلو، احدمفتخریوایقان، هادینژادی، سعیدایمانی، بهزاديعقوبی، وحيدگلمحمدی، عادلنوشیصوفیان، آرشهوشیار، سعيدقوجايی، محمدقلیزاده، علیاوجاقی (مربیوسرپرست) که مقام اول مسابقات استانی فوتسال که در تاریخ 19/9/93 به میزبانی واحد بناب برگزار گردید را به دست آورده­ بودند.

اعضای تیم شطرنج برادران دانشجو(محمدهمتی، صمدزمانی، اسحقبابایی، محمدمنافیمطلق، محمددهقانپور (مربیوسرپرست)که مقام سوم مسابقات شطرنج قهرمانی استان به تاریخ5/8/93 به میزبانی واحد بناب برگزار گردید را بدست آورده بودند.

اعضای تیم بدمینتون خواهران دانشجو(زهرهبیعوض، اسماشبانی، مریمبنیسی، نسرینباشعور، امینهصحرانورد (مربیوسرپرست) دارنده مقام دوم تیمی در مسابقات بدمینتون قهرمانی استان که به تاریخ19/8/93 به میزبانی بناب یرگرار گردید.

اعضای تیم تنیس روی میز خواهران دانشجو (فتانهاجدادی، نسرینباشعور، نفیسهمردانیان، امینهصحرانورد (مربیوسرپرست) دارنده مقام سوم تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان که به تاریخ5/8/93 به میزبانی واحد بناب برگزار گردید.

اعضای تیم والیبال خواهران دانشجو (النازاسمرینوبری، فتانهاجدادی، مريمبنيسی، اسماءشبانیوایقان، هانیهنورانی، مهساقهرمانی، نسرینباشعور، المیراصحیحیبنیسی، معصومهپاشانژاد، امینهصحرانورد (مربیوسرپرست)دارنده مقام سوم تیمی مسابقات استانی والیبال خواهران دانشجو که در تاریخ 26/9/93 به میزبانی واحد مراغه برگزار گردید.

اعضای تیم بدمینتون برادران دانشجو (حسينمسعودزادهوايقان، حبیبچوپانی، تیمورنوریدوجی، عارفتیموری، جلالالدینبهن، علیاوجاقی (مربیوسرپرست) دارنده مقام سوم تیمیمسابقات استانی بدمینتون برادران دانشجو که در تایخ 19/8/93 به میزبانی واحدبناب ه برگزار گردید.

اعضای تیم تکواندوی برادران دانشجو (احمدبرزگر،محمداللهوردی، سعیدآدینهوند، سعیدعلیاری، محسنمنافی، وحیدباقرینژاد، بهنامقلیزاده (مربی) دارنده مقام سوم تیمی مسابقات استانی تکواندوی برادران دانشجو که در تایخ 5/12/93 به میزبانی واحد جلفا برگزار گردید.

اعضای تیم دوومیدانی برادران دانشجو (محمدرضامحمدپور، مهرانمحمدوند، سالارعزتی، رسولصمدی، ایرجاحمدی، علیسایانی، علیفرجی، آرشهوشیار، بابکفرجالهی، محمدقلیزاده، محمددهقانپور (مربیوسرپرست) دارنده مقام سوم تیمی مسابقات استانی دوومیدانی برادران دانشجو که در تایخ 29/2/94 به میزبانی واحد تبریز برگزار گردید.

حبیب عبادیدارای جندین مقام آسیایی جهانی در رشته آیروبیک

بابک فرج الهی دارای جندین مقام آسیایی جهانی در رشته مچ اندازی و شرکت کننده در سی و هفتمین دوره رقابت‌های جهانی مچ‌اندازی که در تاریخ 4 الی 12 مهر سال جاری در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار‌شد.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :