امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان کرد :امروز جانبازان نقش مهمی در جامعه به عنوان مظهر ایثار و شهادت بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 17 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با عبدالحسین حق جو جانباز ۷۰ درصد گفت : خانواده های جانبازان و شهدا الگو برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد : نقش آقای حق جو در عرصه فرهنگی با توجه به توان علمی ، روحیه بانشاط و تلاشگر در عرصه جهاد تبیین بسیار اثرگذار و درخشان است.

امام جمعه ایلام گفت :خانواده های معزز شهدا و جانبازان و به ویژه، افرادی با درصد جانبازی و معلولیت بالا، اسوه و الگو برای جوانان و نوجوانان هستند، چراکه برای دفاع از ارزش های دینی در مقابل ضد انقلاب و افرادیکه به دنبال آسیب زدن به انقلاب هستند، ایستاده و می ایستند.

وی همچنین با مادر شهیدانعزیز و مجید کشکولی دیدار و گفت وگو کرد.

امام جمعه ایلام بیان داشت :   دیدار با خانواده شهدا و حضور در محضر مادران شهدا که با روحیه نشاط، در مسیر شهدا گام بر می دارند توفیق الهی است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
انقدر که جهان از اسلام اقتدارطلب و خشونتگرای حسینی اسیب دیده، از اسلام صلح گرا وعدالتخواه حسنی ندیده. امتیاز طلبی و طلبکاری معلولان و بازمانده های کشته های جنگ، عامل گسترش فساد و معضلات اجتماعی و بیعدالتی کنونی است. انها که بر طبل جنگ می کوبیدند، باید هزینه ویرانیهای جنگ را از جیب خود پرداخت کنند. ما اسارت دردست بیگانگان را به اسارت دردست خودیهایی که ظاهرا برای دفاع از کشور رفتند اما اکنون صاحب کشور شده اند، ترجیح میدادیم. در همسایگی من یک جانباز بسیار شیاد و فحاش است که بدون هیچگونه معلولیت 45 درصد جانبازی گرفته و زنش هم نیمه وقت کار و حس شهبانوی محل دارد. ترجیح میدهم همسایه سگ باشم اما کنار این موجود متعفن نباشم که دهان نجسش از ذکر الت زن و مرد بسته نمیشود و بواسطه همین فرد تاکنون موفق به فروش منزلم نشده ام. بزرگترین مصیبتهای ماندگار انقلاب، جنگ 8 ساله بود که اثار مخرب اجتماعی ان هرگز رفع نخواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار