مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اردبیل گفت: امیدواریم خانواده‌هایی که علاقمند به حضور در همایش بزرگ شیرخوارگان هستند برای ثبت نام به امامزاده صالح اردبیل مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زهرا حامدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش شیرخوارگان در اردبیل اظهار کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته با توجه به برگزاری مسابقات ورزشی در سالن رضازاده، تصمیم گرفتیم در سه نقطه شهر اردبیل و سایر شهرهای استان همایش شیرخوارگان را که به صورت جهانی و بین‌المللی برگزار می‌شود در اردبیل نیز با شکوه و عظمت خاص برگزار کنیم.

وی افزود: این همایش در اولین جمعه ماه محرم 24 مهر ماه ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد که اجرای این برنامه در سه نقطه شهر شامل امامزاده امامزاده سید صدرالدین، حسینیه ثارالله و سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی برگزار خواهد شد.

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اردبیل با بیان اینکه خانواده‌ها تا روز پنج‌شنبه فرصت دارند برای حضور در این همایش با مراجعه به امامزاده صالح در اردبیل ثبت نام کنند، بیان کرد: امیدواریم امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این آیین در اعلام وفاداری با مکتب حسینی و باب‌الحوائج علی‌اصغر (ع) برگزار شده و همنوا با مادر طفل شش ماهه علی اصغر (ع)در سوگ شهدای کربلا و همنوا با آنها ابراز همدردی و همراهی کنیم.

حامدی یادآور شد: در این همایش تلاش خواهد شد تا ابعاد مختلف حادثه و نهضت حسینی از سوی سخنرانان و خطبا تبیین شده و مداحی و سوگواری در ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش به ویژه علی اصغر (ع) به انجام برسد.

وی از مادران طفل‌های شیرخوار خواست تا با بهترین پوشش و مناسب‌ترین لباسی که برازنده این مراسم است در همایش شیرخواران حضور پیدا کنند چرا که قرار است بخش‌هایی از این مراسم از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف پخش شود.

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان اردبیل این مراسم را اعلام وفاداری خانواده‌ها و کودکان با راه آرمانی شهدا کربلا به ویژه اندیشه حسینی اعلام کرد و گفت: همانطور که امام حسین (ع) در مسیر اهداف آرمانی خود حتی از طفل شش ماهه خود گذشت انتظار می‌رود امروز خانواده‌ها در تربیت و تعالی فرزندانشان از تمام خواسته‌ها و منیت‌های مالی گذشته و در مسیر تربیت صالح و با فضیلت فرزندانشان گام بردارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار