پنجمین همایش سراسری انجمن معتادان گمنام با حضور معتادان درگیر و رها یافته کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 06 May 2023

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام یزد اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی انجمن و فعالیت های آن به عموم مردم و مسئولان است.

وی افزود: انجمن گمنام معتادان استان یزد، نهادی غیرانتفاعی متشکل از زنان و مردانی است که اعتیاد دارند و یا اعتیاد مشکل اصلی زندگیشان بوده است.

این مسئول با بیان این‌که در حال حاضر بالغ بر ۶۵۰۰ نفر در استان یزد عضو انجمن معتادان گمنام هستند و گفت: از این تعداد ۲۰۰ نفر بانوان هستند.

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان استان یزد تصریح کرد: ما از مسئولان انتظار مالی نداریم و فقط از آنها حمایت معنوی می‌خواهیم تا معتادان و رهایافتگان بتوانند با ظرفیت های این انجمن آشنا و برای رهایی به ما بپیوندند.

وی برگزاری جلسات بهبودی روزانه به دو شکل بسته وباز را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار انجمن معتادان گمنام استان یزد دانست و بیان کرد: ما در این انجمن سعی می‌کنیم با بیان تجارت موفق در رهایافتگی از دام اعتیاد همراهان خود به سوی سلامت و شادمانی واقعی سوق دهیم.

مسئول روابط عمومی انجمن گفت: ما در جلسات بهبودی به همراهان خود می‌قبولانیم که هر کس با هر میزان و نوع مصرف مواد مخدر می‌تواند از دام این بلا راه پیدا کند و این مهم را توسط خود رهایافتگان خواهیم گفت و می‌شنویم.

وی در خصوص همایش سراسری انجمن معتادان گمنام در استان یزد خاطرنشان کرد: سخنرانی افراد با تجربه انجمن و معرفی اقدامات انجام شده و در دستور کار NA از جمله برنامه های این همایش بوده است.

این مسئول با بیان این‌که ما اعتقاد داریم اعتیاد بیماری فکری و روحی روانی است، اظهار کرد: عضویت در این انجمن کاملا رایگان است و ما در این نهاد غیرانتفاعی بعد روانی اعتیاد را مد نظر گرفته و سعی بر اصلاح باور غلط در این باره را داریم.

وی تأکید کرد: عضویت در این انجمن هیچ محدودیتی ندارد و حتی افراد دارای معلولیت و کسانی که بنا به دلایل مختلف نمی‌توانند در جلسات حضوری شرکت کنند، می توانند در جلسات مجازی ما را همراهی کنند.

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان یزد در پایان با بیان این‌که جلسات این انجمن به ۸۰ زبان مختلف در بیش از ۱۳۹ کشور جهان از جمله کشورهای مسلمان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما معتادانی هستیم که در حال بهبود بوده و گردهم می آییم تا پاکی خود را حفظ کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار