رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از رفع خاموشی جنگل فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 03 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد حسنی افزود: بوستان ها و فضای سبز شهری علاوه بر حفظ نشاط و شادابی باعث ارتقای سطح سلامت شهروندان می شود، در همین راستا اهمیت حفظ و نگهداری از فضای سبز دوچندان می شود.
وی ادامه داد: نور پردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری است به طوری که نور پردازی نقش موثری در هویت بخشیدن به مراکز و فضاهای شهری دارد و علاوه بر افزایش زیبایی آنها نقش بسزایی در تامین امنیت شهروندان در هنگام شب داشته و موجب پویایی، سرزندگی و افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد مناظر شهری چشمگیری می شود و فضاهای شهری را شاداب تر می کند.
حسنی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایجاد محیط آرامش بخش و زیبا برای شهروندان است، بیان داشت: به دلیل عدم روشنایی مناسب در محوطه جنگل فاطمیه و با هدف زیباسازی شهری و ایجاد نشاط، شادابی و امنیت بیشتر شهروندان و افزایش حس رضایتمندی مردم نورپردازی و رفع خاموشی جنگل فاطمیه توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.
حسنی اظهار داشت: ایجاد زیبایی بصری و تأمين امنيت خانواده ها در شب هنگام استفاده از فضاهای سبز شهری از مهمترین مواردی است که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای آن اهتمام ویژه ای بکار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار