مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۴۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ دچار مشکلات متعددی بودند که با پیگیری های پی در پی از دستگاه های متولی در سطح استان توانستیم، تثبیت و زمینه رشد واحد ها در سال گذشته را فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 26 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار سید محمد سجادی درجمع خبرنگاران افزود:حمایت از جبهه تولید و پشتیبانی از کارگر و کارفرما رویکرد اصلی و اساسی بسیج کارگری و کارخانجات در استان مرکزی خواهد بود.
وی گفت:یکی از لازمه های مهم تحقق شعار سال با برنامه ریزی دقیق در رفع مشکلات و نیاز های جامعه کارگری و فعالان بخش تولید است از اینرو تلاش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تمرکز ویژه بر همین موضوع خواهد بود.
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم این سازمان تعمیق فرهنگ و باوری در جهادی در سطح این قشر بوده است اظهار داشت: خوشبختانه کارگران و کارفرمایان بسیجی و جهادی ما در سطح استان توانستندبا فعالیت ۷۰ گروه جهادی ۷۰۰ واحد مسکونی در سطح استان را با اقدامات فنی و تخصصی خود نظیر برق کشی،نصب اسکلت و.. تکمیل و تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی کنند.
سرهنگ سجادی گفت:در سال گذشته ساخت و تحویل ۳۰ واحد مسکونی به طور کامل حاصل ایثار،از خودگذشتگی و باور جهادی بسیجیان این بوده است که در دنیا نظیر ندارد.
وی بیان کرد: حضور در سنگر خدمت رسانی به مردم و حوزه محرومتی زدایی روحیه ای دوچندان و اخلاصی وصف ناپذیر در سنگر کارخانه و کارگاه به ارمغان می آورد که ماحصل آن تعهد کاری و معنویت در کنار امور مادی است که منجر موفقیت دوچندان برای جامعه است.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله تهیه و توزیع ۵۰ هزار بسته کمک مومنانه را از خدمات برجسته دیگر این قشر بسیج برشمرد و گفت: دست گیری و حمایت از محرومین و افراد کم برخوردار منتج به روحیه همدلانه و انسجام کارگران و کارفرمایان بسیجی استان شد و توانستند این تعداد از بسته را تهیه و به دست محرومین و اقشار ضعیف برسانند.
وی عنوان کرد:برگزاری شیفت ایثار ویژه کارگران با مشارکت ۷۵۰۰ کارگر در راستای اقدامات و برنامه های خیرخواهانه از دیگر برنامه های شاخص و مهم بسیج کارگری و کارخانجات در سطح استان بوده است.
سرهنگ سجادی خاطر نشان کرد: عارضه یابی ۲۰ واحد تولیدی،برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای ۴۰۰ نفر،ایجاد فرصت شغلی ویژه ۴۰ واحد تولیدی،تثبیت ۱۸۰۰ شغل،برگزاری ۲۸۰ جلسه بصیرت افزایی و جهاد تبیین ،آزاد سازی ۲ زندانی و برگزاری ۵۰۰ کارگاه سبک از دیگر برنامه های بسیج کارگری و کارخانجات استان بوده است.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله تاکید کرد:این قشر تلاش دارد با بکارگیری تمام ظرفیت های بالقوه در سطح استان در اجرایی شدن شعار سال با مهار تورم و رشد تولید توسط واحد های بزرگ و کوچک استان گام های اثر بخش و اساسی بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار