امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه حمایتی از حضور سرمایه گذاران در استان نمی‌شود، گفت: دولت باید به مسئله حضور سرمایه گذاران در استان ایلام توجه کند و شرایط مورد نیاز را فراهم کند.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 25 April 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار  در دیدار با مدیران اداره کل امور اقتصاد و دارایی این استان، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار مهم، رشد تولید و مهار تورم، جذب و توجه به امر سرمایه گذاری است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه فعالیت ها و تلاش های بسیار خوبی در زمینه جذب سرمایه گذار به ویژه سرمایه گذاری خارجی در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت های استان صورت گرفته است، افزود: با توجه به ظرفیت های استان در حوزه های نفت و گاز، ایلام در بحث سرمایه‌گذاری نیازمند توجه است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه باید زمینه های جذب سرمایه‌گذاری در استان فراهم و موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاران مرتفع شود، افزود: در برخی موارد شاهد کارشکنی هایی بر سر راه حضور سرمایه گذاران در استان هستیم که البته نیازمند فرهنگ سازی به ویژه در حوزه معارضین زمین ها برای اجرای طرح ها هستیم.

امام جمعه ایلام با تاکید بر حمایت از حضور سرمایه گذاران، گفت: مدیران و مسوولان باید به مسئله حضور سرمایه گذاران در استان ایلام توجه کند و شرایط مورد نیاز را فراهم کند.

وی تاکید کرد: در صورت حمایت از سرمایه‌گذاران می‌توان برای بسیاری از مردم استان اشتغال ایجاد کرد، معارضان یکی از موانع جدی سرمایه‌گذاری در استان است، این مسئله نیازمند توجه مدیران است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: یک سرمایه گذار قرار است وارد استان و طرح بزرگی اجرا کند ولی متاسفانه با کارشکنی مواجه شده و این در حالی است که این طرح معضل بیکاری استان را می تواند حل می‌کند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: سرمایه‌گذاران بومی موفقی داریم که در سایر استان‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، این افراد باید به استان جذب شوند.

وی با بیان اینکه خلأءهای قانونی در اختصاص بودجه باید برطرف شود، تاکید کرد: از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی بیش از گذشته انتظار می رود که برای تحقق شعار سال تلاش کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار