مدیر مرکز نوآوری و خلاقیت شهرداری یزد:
مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با اعلام برگزاری ایده‌شو دانش‌آموزی یزد پلاس از تمدید مهلت شرکت در این رویداد با دعوت از دانش‌آموزان شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 24 April 2023

حسین ابوطالبی در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزد پلاس که با همکاری آموزش و پرورش در دو زمینه زیباسازی فضاهای شهری و طراحی بازی‌های خلاقانه شهری در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را اخذ نظر شهروندان و مشارکت آنها در مباحث مدیریت شهری دانست و افزود: ایده‌های برگزیده این رویداد ضمن دریافت جایزه نقدی، به نام و با همکاری صاحب اثر در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه رویداد، کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه شیوه‌نامه و ثبت ایده به صورت انفرادی یا تیمی از طریق سایت رویداد به آدرس event.yazd.ir تا پایان اردیبهشت‌ماه امکان‌پذیر است.

رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزدپلاس براساس همکاری انجام شده میان مرکز خلاقیت و نوآوری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار