کد خبر: ۱۱۰۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 20 April 2023

یکی از روش ها و تجهیزات جدید برای ایجاد امنیت در مراکز ورزشی و باشگاه ها، نصب قفل الکترونیکی کمد است. این قفلها امنیت بالایی دارند و جایگزین مناسبی برای قفلهای قدیمی و مکانیکی هستند. ایجاد امنیت بالا برای لوازم شخصی ورزشکاران، موجب شده نصب قفل کمد باشگاهی به یک الزام برای باشگاه داران و مدیریت مجموعه های ورزشی تبدیل شود.

الزامی شدن نصب قفل الکترونیکی باشگاهها

آیا نصب قفل الکترونیکی در باشگاه ها به قانون تبدیل شده است؟

قفل کمد الکترونیکی امنیت بسیار بالایی را برای لوازم شخصی ورزشکاران ایجاد می نماید و مدیریت باشگاه را نیز برای صاحبین باشگاه ها راحت می کند اما این به معنای اجباری بودن نصب این قفلها برای کمد باشگاه ها نیست. اما توصیه می‌شود، مدیران باشگاه ها حتما اقدام به نصب قفل باشگاهی نمایند تا محیطی امن فراهم شود و ورزشکاران با خیال راحت در آن تمرین و اوقاتی خوشی را تجربه کنند. خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه از اقدامات مهم برای ایجاد امنیت در مجموعه های ورزشی می باشد.

استفاده از قفل های دیجیتال و برقی برای کمد رختکن ها امنیت را بالا برده و احتمال سرقت از ورزشکاران را بسیار کاهش می دهد. شاید نصب این قفلها به قانون تبدیل نشده است اما برای داشتن محیطی امن، باشگاه داران ملزم به خرید و نصب قفل الکترونیکی بر روی کمد رختکن ها هستند.

قفل باشگاهی دارای چه خصوصیاتی است؟

قفل باشگاهی که گاها با عنوان قفل استخری هم شناخته می شود، یکی از انواع قفل دیجیتال است. هدف از نصب این قفل هم مانند سایر محصولات قفل الکترونیکی، ایجاد امنیت و کاهش احتمال سرقت است.

قفل کمد الکترونیکی نسبت به محصولات قدیمی دارای مزایایی بسیاری است که از جمله مزایای مهم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امنیت بسیار بالا

  • استفاده از روشهای دسترسی نوین و امن مانند کارت، رمز، مچ بند و ...

  • عدم نیاز به کلید مکانیکی برای باز نمودن درب که این امر باعث شده دیگر درگیر گم شدن کلید نباشیم.

  • دسترسی سریع و آسان

  • در مدلهای آنلاین مدیران توانایی مدیریت کمد و باز و بسته نمودن درب کمد را دارند.

  • حذف کارت گمشده

  • ایجاد ظاهری شیک برای مجموعه های ورزشی

الزامی شدن نصب قفل الکترونیکی باشگاهها

قفلهای باشگاهی دارای دو مدل آنلاین و آفلاین هستند. قفل های آنلاین دارای امنیت و مزایای بسیاری در برابر قفل آفلاین می باشند. برای استفاده و اجرای قفل آنلاین باید از سیم کشی استفاده و قفل را به نرم افزار مدیریت باشگاه متصل نمود، در نتیجه هزینه اجرای آن بالا می رود. ولی در مدلهای آفلاین نیازی به استفاده از سیم کشی نیست و با سرعت و بدون دردسر می توان این محصولات را نصب و از مزایای آن بهره مند شوید.

قفل روستیک، برند شناخته شده در زمینه قفل کمد باشگاه

اگر بخواهیم برند معتبر در زمینه قفل استخری و باشگاهی را به شما معرفی نماییم، باید از قفل استخری روستیک یاد کنیم. قفل روستیک دارای مدلهای بسیار متنوع است که بسته به بودجه خود می توانید محصول مناسب را خریداری و از مزایای آن بهره مند شوید. مدل 1020 و 2020 از مدلهای پرفروش بازار به شمار می روند. تمام محصولات این برند دارای گارانتی و ضمانت کیفیت محصولات هستند.

برای خرید انواع قفل الکترونیکی کمد باشگاه با قیمت مناسب توصیه می شود با فروشگاه ایران لاک تماس بگیرید. 09905280155

آیا قفل استخری و باشگاهی دارای کاربرد یکسان هستند؟

اکثر محصولات قفل باشگاهی را می توان به عنوان قفل الکترونیکی کمد استخر استفاده نمود. تنها تفاوت این دو محصول در این است که قفلهای استخری باید در برابر رطوبت و بخارهای ناشی از گوگرد و کلر مقاوم باشند. اگر محصول مناسب برای محیط های مرطوب استفاده نکنید ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار خرابی شوند و برای باز و بسته نمودن درب با مشکل موجه شوید. همان طور که اشاره شد قفل استخری روستیک از محصولات باکیفیت و پرفروش در این زمینه می باشد.

الزامی شدن نصب قفل الکترونیکی باشگاهها

قفل اثر انگشتی باشگاه

یکی از نمونه های محبوب در زمینه قفل آنلاین، قفل اثر انگشتی است. قفل اثر انگشتی آنلاین را حتما باید با استفاده از سیم کشی به نرم افزار مدیریت باشگاه متصل نموده و دسترسی به قفل با استفاده از اثر انگشتی ثبت شده در سیستم امکان پذیر می باشد. دقت نمایید که سیم کشی انجام شده بسیار ظریف است و به هیچ وجه در ظاهر کمد تاثیری نخواهد داشت.

برای خرید و دریافت مشاوره در زمینه قفل الکترونیکی کمد باشگاه با فروشگاه قفل دیجیتال و الکترونیکی ایران لاک تماس بگیرید. 09905280155

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار