بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اینکه استقلال، پرسپولیس و سپاهان مثلث قهرمانی را تشکیل می‌دهند، درباره شانس قهرمانی آبی‌پوشان تصریح کرد: معتقدم برنده دربی می‌تواند قهرمان شود اما اگر بازی مساوی شود شرایط سپاهان برای فتح جام بهتر از سایرین خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 17 April 2023
هافبک اسبق استقلال معتقد است که برنده دربی پایتخت قهرمان لیگ برتر می‌شود.
 
 آتیلا حجازی بازیکن اسبق تیم استقلال در حاشیه دیدار این تیم برابر هوادار در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال درباره حضورش در ورزشگاه آزادی، گفت:چند وقت ایران نبودم و وقتی متوجه شدم این هفته استقلال در استادیوم آزادی بازی دارد، دوست داشتم بیایم و این مسابقه را از نزدیک تماشا کنم.
 
حجازی با اشاره به نتایج استقلال در این فصل، اظهار داشت: استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشته و هم از نظر کیفیت فنی و هم از نظر نتیجه گیری قابل قبول ظاهر شده است.
 
وی درباره اینکه استقلال، پرسپولیس و سپاهان مثلث قهرمانی را تشکیل می‌دهند، درباره شانس قهرمانی آبی‌پوشان تصریح کرد: معتقدم برنده دربی می‌تواند قهرمان شود اما اگر بازی مساوی شود شرایط سپاهان برای فتح جام بهتر از سایرین خواهد شد.
 
حجازی درباره اینکه آیا ریکاردو ساپینتو دربی ‌باز است، خاطرنشان کرد: شرایط این بازی متفاوت است و ساپینتو هم مربی کم‌تجربه‌ای نیست. امیدوارم استقلال در بهترین شرایط باشد و بهترین نتیجه را بگیرد.
 
هافبک اسبق استقلال درباره حذف این تیم برای برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: کار وقتی دست کاردان نباشد چنین اتفاقاتی می‌افتد، این اتفاقات همیشه در فوتبال ما بوده و پایانی ندارد./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار