رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد مازندران گفت: ۴۷۵۰ طرح راهبری شغلی در سال ۱۴۰۱ برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 15 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، محسن حسین پور اظهار داشت: ۴۷۵۰ طرح راهبری شغلی در سال ۱۴۰۱ برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شد.

وی افزود: راهبری شغلی الگوی کار آفرین محور است و کارآفرینی که در یک رشته شغلی خاص دارای سابقه فعالیت و بازار موفق بوده و بر تمامی حلقه های زنجیره تهیه مواد اولیه ،تجهیزات، بازاریابی و فروش و... تسلط دارد به آموزش و راهنمایی متقاضیان می پردازد.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد مازندران بیان داشت: مددجویانی که فاقد توانمندی اولیه هستند، برای اشتغال و تولید به این افراد معرفی می‌شود تا در زمینه، مشاوره آموزش، خرید تاسیسات و تجهیزات تولید، بازاریابی و فروش محصول فعالیت کنند.

حسین پور تصریح کرد : در قالب راهبری شغلی ۴۷۵۰ فرصت شغلی ایجاد و مجریان طرح ها زیر نظر ۱۱۸ کارآفرین (راهبر شغلی) هدایت شده و این راهبران ، مجریان طرح ها را در بخش بازاریابی و فروش محصولات کمک می نمایند.

وی گفت : پرورش گل و گیاه، گیاهان دارویی، دامداری، زنبور داری، قالیبافی، پوشاک، نوغانداری و... از جمله این طرح‌ها بوده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار