کد خبر: ۱۱۰۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 15 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، حسینی پور استاندار مازندران گفت:

نخبگان علمی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و تولید برای توسعه استان پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور عصر شنبه در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در ساری افزود: باید برای رفع مشکلات استان نگاه راهبردی داشته باشیم و به جای تصدی گری باید موانع را از پیش پای فعالان اقتصادی برداریم.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ نادرست برخی دستگاه های دولتی در فراری دادن سرمایه گذاری با نظارت ویژه و افزایش بازرسی ها در استان برچیده می شود.

مقام عالی دولت در مازندران اضافه کرد: از بوسیدن دست سرمایه گذار برای حضور در استان به هیچ عنوان خجالت زده نمی شویم چراکه اولویت اصلی دولت در استان رشد اقتصادی است.

وی ادامه داد: هر سرمایه گذاری که به استان آمد باید برای آن وقت بگذاریم و اولویت تمامی مسوولان باید حمایت از فعالان اقتصادی باشد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد: جذب سرمایه گذار یک هنر است و باید در وهله اول کارکنان دولت در نقاط مختلف استان آموزش درست حمایت از فعالان اقتصادی را فرا بگیرند.

وی بیان کرد: از این به بعد با کارکنان دولت که نسبت به جذب سرمایه گذار بی تفاوت هستند و یا درک درستی از این موضوع نداشته باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: مسوولان باید از تمامی ظرفیت ها و نخبگان برای جذب سرمایه گذار استفاده کنند؛ جوانان نخبه ای در استان داریم که حیف است از دیدگاه این عزیزان استفاده نشود.

حسینی پور افزود: به هیچ عنوان نمی پذیریم که فعال اقتصادی پشت در کارمندان دولت منتظر وقت برای صحبت باشد و برخی از این کارکنان دولت با کارشکنی هایی که انجام می دهند، رشد اقتصادی مازندران را متوقف کردند که این رویه برچیده خواهد شد.

استاندار مازندران، مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذار و همکاری نکردن برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بخش خصوصی را مهم‌ترین و پاشنه آشیل توسعه این استان ذکر کرد.

مقام عالی دولت در مازندران، تقویت بخش خصوصی را از رویکردها و سیاست های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: بدون شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار