مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: آزادی قدس امروز به یک آرمان دست‌یافتنی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 14 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر آزادی قدس شریف و یاری کردن مردم مظلوم فلسطین و قدس را دنبال کرده‌ایم.

وی به پاره‌ای از سخنان امام خمینی (ره) در خصوص ضعف اسرائیل اشاره کرد و افزود: امروز آزادی قدس آرمانی تبدیل شده که با توجه به سخن بزرگانمان در آینده‌ای نزدیک به آن دست خواهیم یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجاهدین امروز از مجاهدین انقلاب اسلامی در امر آزادی قدس شریف مصمم‌تر بوده و به گفته مقام معظم رهبری دور نیست که به زودی در این مکان و نقطه برپایی و اقامه نماز داشته باشیم.

احمدی با تاکید برای اینکه آزادسازی قدس شریف نیازمند برنامه ریزی و اقدامات جدی است، گفت: برای استقامت در مقابل مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکا که مصداق ظلم و کفر در منطقه است که با تقویت استکبار ستیزی قطعاً به دادگستر جهان نزدیک تر خواهیم شد.

وی ادامه داد: سال‌هاست که ملت ایران به عنوان پرچم دار مبارزه مستکبرین و یاری گر مظلومان پا پیش گذاشته و روز به روز به این جبهه اضافه می‌شود و نیروهای مقاومت در منطقه در حال تقویت این جبهه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اثرات راهپیمایی‌ها، گفت: اثرات برپایی راهپیمایی‌ها را امروز بعد از چهل سال در جهان می‌توانیم ببینیم که این روز در همه دنیا نهادینه شده و مخالفان استکبار در هرجای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی علیه استکبار خواهند داشت.

احمدی با تاکید بر اینکه مردم ایران تجربه‌های تلخ برنامه‌ریزی دشمن در کشور را دارند، خاطرنشان کرد: با وجود جنایات متعددی از سوی حزب‌های مختلف در چند ماه گذشته در کشور ما رقم خورد اما مردم مقاوم‌تر از همیشه ایستادند و حماسه‌های ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن را آفریدند.

وی تاکید کرد: مردم ایران با وجود تحریم‌ها و ظلم‌های دشمن اما جوانمردانه عهدی را که در سال ۵۷ با امام خمینی (ره) بستند فراموش نکرده و با هر حماسه آفرینی خود تجدید پیمان می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یاد آور شد: با توجه به اینکه ملت ایران یک ملت آزادی خواه و مبارز در برابر استکبار است در روز جهانی قدس به دلیل اینکه آزادی قدس شریف را یک آرمان دست‌یافتنی می‌داند حضور پرشور خواهند داشت.

وی در پایان افزود: روز قدس امسال با همه روز قدس‌های گذشته در استان کرمانشاه برپا شده متفاوت خواهد بود چرا که این استان در روز قدس میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس هستیم که برای نخستین بار در برنامه روز قدس ۲ شهید مهمان مردم کرمانشاه هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار