معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در این استان یک ضرورت است و نیاز به اقدامات جهادی و انقلابی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 11 April 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در اراک افزود: کمپ ماده ۱۶، مکان نگهداری معتادان نیست بلکه محلی برای بازسازی، بازپروری و تولید نیروی مولد برای چرخه سازندگی و تولید است.
وی یادآورشد: تدوین برنامه‌های راهگشا با اقدامات جهادی و انقلابی، اولویت مدیریت ارشد این استان در امر مبارزه با موادمخدر است.
وی افزود: باید تلاش شود تا ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان از حالت جزیره‌ای خارج شود و با اقدامات جهادی، گام‌های بلندی در راستای مبارزه با این معضل برداشته شود.
وی بیان کرد: آموزش و پیشگیری در اولویت‌ ویژه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان قرار گیرد و دستگاه‌های فعال در این شورا نیز در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، با تاکید بر ساماندهی فضاهای عمومی و برخی پارک‌های این استان توسط پلیس، عنوان کرد: استانداری مرکزی از آمادگی کامل برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در نقاط مختلف برخوردار است.
نظری ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان باید راهبری و سیاست‌گذاری لازم را اتخاذ کند و سایر دستگاه‌ها در زمینه اجرای این سیاست‌ها تلاش ویژه به کار گیرند.
نظری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه بر صرفه‌جویی در شرایط اقتصادی فعلی دارند و نیاز است دستگاه‌های اجرایی به این مهم توجه کنند و آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی نیز در این نشست، نبود کمپ ماده ۱۶ در استان را از جمله مسایل و مشکلات مهم عنوان کرد و گفت: این استان از جمله استان‌های ضعیف کشور در این حوزه است که مکانی برای نگهداری معتادان متجاهر ندارد.
سرهنگ حسین شمسایی‌فر افزود: کمپ ماده ۱۶ از جمله اولویت‌های استان مرکزی است که نیاز است مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی اظهار کرد: ۴۱۲ نفر معتاد متجاهر در نوروز امسال توسط پلیس در استان مرکزی دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار