سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر اعتماد به نفس نداشتیم، نمی‌توانستیم سپاهان را ببریم.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 08 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، پاکو خمز پس از برتری یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار داشت: وقتی با حریف مهمی مثل سپاهان روبه‌رو می‌شوید، باید در بهترین سطح و حتی بالاتر از آن بازی کنید. بازیکنانم تلاش زیادی کردند و در چنین بازی‌هایی فقط می‌توان به این شکل برنده شد. اگر بازیکنان ما با اعتمادبه‌نفس بازی نمی‌کردند، نمی‌توانستیم سپاهان را که روی کاغذ از ما قوی‌تر است، ببریم.

وی درمورد جو ورزشگاه یادگار امام(ره) در بازی شب گذشته توضیح داد: پیش از این درباره جو استادیوم در زمان پر شدن به من گفته بودند اما وقتی وارد ورزشگاه شدم، جو فوق‌العاده بود. فکر نمی‌کردم با چنین چیزی مواجه شوم. این در حالی است که من با تیم‌های قبلی‌ام در ورزشگاه‌های خیلی بزرگی کار کرده‌ام اما واقعا انتظار این جو فوق‌العاده را نداشتم. امیدوارم بتوانیم چنین جوی را در بازی‌های بیشتری داشته باشیم. امروز متوجه شدم چرا می‌گویند هوادران تراکتور در ایران بهترین هستند.

سرمربی تراکتور در واکنش به سرپا ایستادن خبرنگاران در سالن نشست خبری و تشویق خودش، گفت: واقعا از شما تشکر کرده و خیلی ممنون هستم. در شرایطی به ایران آمدم که هیچ شناختی نداشتم‌‌. این موضوع واقعا برای من سخت بود اما ارتباطی که با مردم و طرفداران گرفتم خیلی به من کمک کرد. خیلی مهم است این حس خوب بین ۲ طرف باشد. حتی لذت بردن مردم از باز‌ی‌های ما، برای من از جام آوردن و بردن بازی‌ها مهم تر است.

خمز درخصوص اینکه این بازی ۲ بخش داشت و تیمش پس از گلزنی بازی رو به جلوی خود را ادامه داد، گفت: در واقع اگر بازی‌های قبلی ما را آنالیز کنید، می‌بینید همیشه به این شکل بازی می‌کنیم و فرقی ندارد‌. در دیدارهای بعدی نیز خواهید دید همین شکل بازی خواهیم کرد. این چیزی است که از بازیکنان خواسته‌ام و آن‌ها خیلی خوب درک کرده‌اند. با اینکه یک بر صفر از صدرنشین جلو بودیم، بازیکنانم بازهم رو به جلو بازی کردند. به عقب نرفتیم تا دفاع کنیم.  بازی خودمان را انجام داده و مطابق آنچه تمرین کرده و از بازیکنان خواسته‌ایم، رو به جلو بازی کردیم.

وی درمورد اینکه او پیش از این خیلی اصرار داشت تیمش در ورزشگاه شهید سلیمانی(بنیان دیزل) بازی کند که شاید در بیشترین حالت ۷ هزار تماشاگر به آن بیایند و آیا از باشگاه خواسته تا از همین فردا چمن ورزشگاه یادگار امام را ترمیم کند، توضیح داد: می‌خواهیم در ورزشگاه یادگار امام بازی کنیم تا تماشاگران از تیم تراکتور و بازی‌اش لذت ببرند. به آن‌ها نیاز داریم اما این زمین باید بهتر شود. اینگونه نیست که نخواهیم به ورزشگاه یادگار بیاییم. بعد از امروز قطعا نمی‌خواهیم اینگونه باشد.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: باید این زمین عوض شود‌. باید آن را بلند کرده و بار دیگر زیر کشت ببرند تا با ایجاد یک شرایط خوب فصل بعد اینجا بیاییم و در آن بازی کنیم. می‌خواهم از تمام افرادی که در این چند روز برای بهتر شدن شرایط زمین تلاش کردند تشکر کنم زیرا امروز شرایط زمین خیلی فرق داشت و خیلی بهتر شده بود.

خمز عنوان کرد: نمی‌خواهم این موضوع به فراموشی سپرده شود که بازهم باید شرایط زمین تغییر پیدا کند و به کل باید عوض شود تا چمن بهتر و باکیفیت‌تری در فصل آینده داشته باشد. پس از اتمام فصل باید مسئولان باشگاه و شهر برای اینکه مشکلی بابت چمن در فصل آینده نداشته باشیم تلاش کنند به ویژه در فصل زمستان زمین فعلی خیلی خراب می‌شود. با این وجود باز هم بابت بهتر شدن شرایط زمین از همه افراد تشکر می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :