معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۱۴۳۰۰ مددجو از طریق اجرای طرح اشتغال و برای ۱۲۰۰ مددجو کاریابی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 04 April 2023

به  گزارش تابناک مازندران: سید علی اصغر رضایی طالشی اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۱۴۳۰۰ مددجو از طریق اجرای طرح اشتغال و برای ۱۲۰۰ مددجو کاریابی صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بانک های عامل بیان داشت:برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته ۷۸۷ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

رضایی طالشی گفت: اجرای طرح های اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی و صنعتی بوه است.

وی با اشاره به طرح کارفرمایی افزود: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، حق بیمه سهم کارفرما، طی دو سال به صورت ۱۰۰درصد توسط این نهاد پرداخت شده و به ازای بکار گیری هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی با چهار درصد و باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است.

رضایی طالشی تصریح کرد: از طریق اجرای طرح اشتغال در سال گذشته۱۳۶۳ مددجو از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود در سال‌جاری برای ۱۶۰۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران اشتغال ایجاد شود.

خبر: الهام زارعی 

 

ایجاد بیش از ۱۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندرانی  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار