رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل:
خیرین مدرسه ساز با دستی ، مدرسه می سازند و با دست دیگر "انسانها را تربیت می کنند،" انسانهایی که بر تارک تاریخ می درخشند و بشریت را نور و نیرو می بخشند. در سالهای اخیر خدمات خیرین مدرسه ساز در مناطق محروم استان اردبیل چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷ 06 March 2015

تابناک اردبیل - غلامحسین آگاهی: جلسه مشترک روسای مجامع خیرین مدرسه ساز و روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان در سالن اجتماعات مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل برگزار شد.

جواد قرآن نویس رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان دراین جلسه گفت: خیرین مدرسه ساز با دستی ، مدرسه می سازند و با دست دیگر "انسانها را تربیت می کنند،" انسانهایی که بر تارک تاریخ می درخشند و بشریت را نور و نیرو می بخشند.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز امروز با افروختن شمع هر کلاس، صدها "انسان دانا" می سازند و این انسانهای دانا هستند که فردای بهتر را می سازند.

وی ادامه داد: سالی که رو به پایان است با وجود شرایط کشور ، سال پرباری در امر مقدس مدرسه سازی بوده است که با تلاش خیرین مدرسه ساز داخل و خارج از استان و همچنین خیرین خارج از کشور بوده است و این عزیزان در جهت ایجاد فضاهای آموزشی، همکاری بسیار خوبی با این مجمع داشتند که جای تقدیر و تشکر از حضور آنها را داریم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه تا کنون این مجمع 16 جشنواره مدرسه سازی برگزار کرده و در حدود 500 نفر خیر مدرسه ساز داشته است، اظهار داشت: خیرین محترم طی 16 جشنواره ، 172 میلیارد تومان تعهد مدرسه سازی نموده اند و 356 مدرسه در قالب 1446 کلاس درس توسط خیرین محترم مدرسه ساز ساخته شده است که از این تعداد 19 پروژه در قالب 95 کلاس درس در دست اجراء می باشد.

وی افزود: در سال 93 نیز 10 پروژه در قالب 45 کلاس درس توسط خیرین محترم کلنگ زنی شده است و همچنین امسال 14 پروژه در قالب 63 کلاس درس از رف خیرین مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش گردیده شده است

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز به مشخصات مدارسی که از سوی خیرین مدرسه ساز، امسال ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است اشاره کرد و گفت: مدرسه 6 کلاسه انزاب توسط آقای امان زاده، مدرسه 6 کلاسه هیر و مدرسه 3 کلاسه روستای کلخوران توسط حاج مالک جعفرزاده مقدم، مدرسه چهار کلاسه کرج و مدرسه 3 کلاسه اوجقاز خورشت رستم و مدرسه 3 کلاسه کرندق توسط مهندس پورنقی ، مدرسه 6 کلاسه نمین توسط برادران جعفری نمین ، مدرسه 6 کلاسه هادیزاده توسط خانم هادیزاده ، مدرسه 6 کلاسه نوین توسط آقای نوین ، مدرسه 3 کلاسه قره آغاج توسط آقای قربانی ، مدرسه 3کلاسه کوهسار و مدرسه 5 کلاسه گرمی توسط برادران صمصام اقدم و مدرسه 3 کلاسه سلوط توسط خانم ابراهیمی ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

در سالهای اخیر مشارکت خیرین مدرسه ساز برای رفع مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم استان اردبیل بسیار چشمگیر بوده است به گونه ای که عملکرد خیرین مدرسه ساز به الگویی برای ایجاد دیگر موسسه های خیریه مانند خیرین کتابخانه ساز تبدیل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار