فرماندار میامی تاکید کرد؛
فرماندار میامی با بیان اینکه خستگی مهمترین عامل واژگونی خودروها در شهرستان است، گفت: به دنبال اجرای طرح مشترک با فرمانداری شهرستان شاهرود برای ارتقای بصری کریدور اصلی هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 26 February 2023

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا آشوری صبح یکشنبه در در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه خستگی مهمترین عامل واژگونی خودروها در میامی است، ابراز کرد: میامی در میانه راه تهران- مشهد قرار داشته و در نتیجه مسافران در اوج خستگی به این شهرستان می‌رسند لذا ایجاد جلوه‌های بصری یکی از راهکارهای ایجاد جلوه بصری در جاده‌ها است.

وی با بیان اینکه به دنبال طرحی مشترک بین شاهرود و میامی هستیم که بتوانیم با تلاش دستگاه‌های اجرایی، کاشت درختانی که به آبیاری کمتری نیاز دارند را در کریدور اصلی تهران – مشهد و حدفاصل شاهرود تا میامی را داشته باشیم تا جاذبه بصری بهتری به این محور بدهیم که ماحصل آن عدم خستگی رانندگان باشد.

استقرار بانک‌ها در بخش‌های شهرستان میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه در ایام نوروز که میزبان خیل مسافران و زائران خواهیم بود لذا اهمیت دارد که بتوانیم ایمنی و امنیت مسافران را تأمین کنیم، ابراز کرد: طرح جلوه‌های بصری از ورودی شهر میامی آغاز و از ظرفیت مردم نیز استفاده خواهیم کرد.

آشوری با بیان اینکه در راستای ارتقای خدمت رسانی به زائران ایجاد یکی از شعبات بانک‌های استان سمنان در میامی نیز دنبال می‌شود، ابراز کرد: امسال همچنین رزمایش نوروزی با کمک دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی پزشکی حتماً در ایام نوروز در روستاهای شهرستان میامی مستقر شوند، گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که باید در خصوص روستاها پیگیری شود حضور نمایندگان بانک‌های عامل استان به خصوص در راستای تسهیل در اعطای تسهیلات بانکی در بخش‌ها است که چند بانک اعلام آمادگی کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار