امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز خار چشم دشمنان است چون این نهاد در راستای پیشرفت و تعالی نظام همواره پیشقدم بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 26 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» روز شنبه در دیدار با جمعی از پاسداران سرپل‌ذهاب با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار، افزود: در ایام جشن میلاد شاهکار خلقت حضرت امام حسین (ع) هستیم و کسی نهایت استفاده را از این ایام می برد که ظرفیت آن را در وجود خود فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: ما باید از ماه شعبان و رمضان استفاده کنیم تا در قلب ما نور ولایت بتابد و بتوانیم در لشکریان امام زمان (عج) که منتقم اصلی خون امام حسین (ع) است، قرار گیریم.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: ماه شعبان باید فرصتی باشد که انسان قلبش متوجه خدا و پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) شود که در این صورت جزو هدایت یافتگان خواهیم بود.

وی در ادامه پاسداری را یک عنوان افتخار آمیز دانست و افزود: عنوان پاسدار یک اعتبار و تاج کرامت است که هر کس اگر حق آن را به خوبی ادا کرد عاقبت بخیری نصیب او می شود و هر کس لایق آن شد باید تلاش کند که آن را برای خود حفظ کند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب هم با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: روز میلاد بابرکت امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام به نام روز پاسدار نامگذاری شده است که برای ما یک افتخار بزرگ است.

سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» افزود : رسالت حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن برعهده سپاه پاسداران و از افتخارات این نیروهای مخلص است.

وی اظهار کرد: پاسداری یک فرهنگ است و فقط مختص به سپاه پاسداران نیست و هرکس که حب انقلاب و اسلام را در دل دارد و در راه انقلاب اسلامی گام بر می دارد پاسدار انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه سرپل‌ذهاب اضافه کرد : عرصه های پاسداری از انقلاب اسلامی متفاوت است و سپاه پاسداران در عرصه های نظامی و امنیتی و عقیدتی، مدیران دستگاه‌های دولتی در عرصه خدمت رسانی و سایر اقشار در عرصه های دیگری وظیفه پاسداری از انقلاب را برعهده دارند و لازم است که در این راه اهتمام کافی داشته باشند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار