کد خبر: ۱۰۹۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 25 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 06/12/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

دستگیری 87 محکوم متواری در طرح امنیت محله محور 

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از دستگیری 87 محکوم متواری در اجرای طرح های عملياتي پليس پیشگیری در پنج شهرستان منتخب، طی 24 ساعت گذشته خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"سید محسن جعفری"در اين باره گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح شناسایی و دستگیری محکومان متواری در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری در دستور کار فرماندهان انتظامی شهرستان های بهشهر،جویبار، عباس آباد، قائمشهر و نوشهر قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی اسنتان مازندران، تصریح کرد: این طرح با كارشناسي و احصاء مناطق جرم خيز و نقاط آلوده، با بهره گيري از توان تجهيزاتي پليس در شهرستان های مورد نظر به مدت یک روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي ادامه داد: در اين طرح ضمن برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچيان، توزيع كنندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس مردم، ارازل و اوباش و... 87 محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری از دستگیری 20 سارق و 17 عامل افیونی در این عملیات نیز خبر داد و بیان داشت: در اجرای این طرح 25 فقره سرقت و بیش از 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: در این طرح 12 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و تخلفات حادثه ساز توقیف شد.

وي در پايان از شهروندان خواست تا همواره با تعامل هر چه بيشتر با پليس و اعلام گزارش هاي موارد مشكوك از طريق تلفن 110 در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه خود، نقش و سهمي حداقلي در ايجاد امنيت و آرامش محيط زندگي خود داشته باشند.

------------------------------------------

دستگیری 11 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار 

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری 11 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ " حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف افزایش آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستگیری 11 سارق منازل، اماکن دولتی و خصوصی، معابر، کابل برق، در این طرح ، بیان داشت مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه در اجرای این طرح نیز کشف گردید.

به گفته سرهنگ هاشم پور یک نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، 4 خرده فروش مواد مخدر و 4 معتاد متجاهر در اجرای این عملیات شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

------------------------------------------

کشف مواد مخدر از یک عامل افیونی در آمل 

سرهنگ حسین کیانمهر جانشین انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک عامل افیونی و کشف 7 کیلو و 340گرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین کیانمهر" در تشریح این خبر گفت :در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افيوني در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني، موفق به شناسايي این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل از دستگیری متهم در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه این سوداگر مرگ، 7کیلو و 340گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کیانمهر در خاتمه با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

------------------------------------------

سارقان طیور در بهشهر به دام افتادند 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 5 سارق طیور و کشف 44 قطعه پرنده خانگی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت طیور در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 5 سارق را در این رابطه شناسایی کردند .

سرهنگ عنایتی گنجی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی، متهمان را در اقدامی غافل

گیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 44 قطعه انواع طیور سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه سرقت، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

------------------------------------------

دستگیری2 سارق حرفه ای در نوشهر 

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف 7 فقره سرقت و دستگیری 2سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "اکبر درویشی" در تشریح این خبر، اظهار داشت :در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود:با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد:متهمان به 4 فقره سرقت منزل و 3 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه اعتراف و جهت صدور حکم قضائی تحویل مرجع قضایی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در خاتمه با بیان این که پلیس با قاطعیت با سارقین و افرادی که نظم و امنیت جامعه را بهم بزنند برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست : با توجه به ایام پایانی سال ،ضمن رعایت موارد انتظامی و امنیتی هرگونه موارد مشکوک و مظنون را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتری محل کزارش دهند .

------------------------------------------

کشف 19فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی محمودآباد 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 19فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده " در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات عملیاتی 24نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ حسین راده از توقیف 4دستگاه خودرو و7دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 19فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل، داخل خودرو و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت با 20 فشنگ ویک کیلو گرم از انواع مواد مخدر ازدیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

------------------------------------------

کشف 2 هزار و 600 عدد مواد محترقه در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلونی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از کشف 2624 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد 

سرهنگ محمود کلونی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: با هماهنگی های قضایی ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالا در واحدهای صنفی، در بازرسی از واحدهای مذکور 6242 عدد موادمحترقه کشف کردند.

سرهنگ محمود کلوانی باتوجه به نزدیک بودن اتمام سال و چهارشنبه آخرسال پليس با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

دستگیری 2 سارق زور گیر در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 2 سارق خفت گیری از عابران پیاده با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 13 ساری مبنی بر زورگیری از وی توسط سرنشینان یک خودروی سواری، مراتب در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پایگاه آگاهی ساری بلافاصله پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی و در کمتر از چندساعت این افراد را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار