استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه پدیده "معتادین متجاهر و زباله گردی" را معلول مشکلات مختلف استان دانست و گفت: حل این معظل نیازمند همکاری ضربتی دستگاه ها است.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ 23 February 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: باید تلاش کنیم کرمانشاه علمی تر و عالمانه تر اداره شود یعنی از علم برای اداره استان بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهور همزمان با عهده دار شدن این مسئولیت در استان، بر موضوع اشتغال بود، افزود: برای اشتغالزایی راه های مختلفی را ممکن است مد نظر باشد اما تفکر عالمانه مبنی بر این است که برای رسیدن به نقشه راهبردی اشتغال در استان حداقل ۵ نظام بالادستی مورد توجه است.

استاندار کرمانشاه این ۵ مورد را مستندات و مصوبات سفر رهبری، رئیس جمهور و هیئت دولت، برنامه و بودجه ١۴٠١ و ١۴٠٢ و نظر کارشناسی مدیران دانست و افزود: این موارد در کنار یکدیگر به تحقق اهداف پیش روی استان کمک می کنند.

وی حاصل بررسی این موارد را اهمیت و توجه به موضوع گردشگری در استان دانست و خاطر نشان ساخت: حدود ۵٠٠ اثر تاریخی ثبت شده و گردشگری های اقلیمی، گردشگری، سلامت، زیارت، دفاع مقدس و... در استان وجود دارد، پس در کنار صنعت، تجارت، کشاورزی و..یک نکته مورد غفلت یا کمتر توجه شده ای به نام ذخیره گردشگری است که باید فعال شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به یک توان خوب در فضای گردشگری اقدامات ایجابی و سلبی لازم داریم، تصریح کرد: استان کرمانشاه برای نشان دادن چهره زیبا باید زیباتر و کم آسیب تر معرفی شود پس لازم است آسیب وارد شده به چهره زیبای کرمانشاه که در شهرستان ها و مرکز استان خودنمایی می کند و معلول بیکاری و بسیاری مشکلات دیگر است را برطرف کنیم و آن کلید واژه "معتادین متجاهر و پدیده زباله گردی" است.

وی گفت: ١٠ روز آینده با مقدمه سازی جدی کاری را آغاز می کنیم، یک کار ضروری برای مراقبت از فضای فرهنگی. اقتصادی، سیاسی و امنیتی استان که لازمه همکاری تمام دستگاه هاست، در جریان "جمع آوری معتادین متجاهر و پدیده زباله گردی" همه مدیران موظف به اقدام سازمانی هستند، هر مدیری که در منظومه کاری خود امکانی برای کمک به این جریان دارد باید اقدام کرده و ترک فعل مورد پذیرش و بخشش قرار نمی گیرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار