شهردار اراک گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه سال جدید، در راستای پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات و در نتیجه خدمات رسانی شایسته تر به شهروندان، شهرداری اراک اقدام به درنظر گرفتن تخفیفات عوارض و بهای خدمات در سال ۱۴۰۱ کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 16 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی افزود: شهروندانی که اقدام به پرداخت بهای خدمات پسماند واحدهای مسکونی و کسبی بابت سال جاری و بدهی های معوقه آن تا پایان سال کنند، مشمول تخفیف به میزان ۳۰ درصد می شوند.
وی یادآورشد: شهروندانی که با مراجعه به سایت پرداخت اینترنتی شهرداری اراک به آدرسdorsa.arak.it نسبت به پرداخت عوارض سالیانه نوسازی، پسماند و کسبی خود تا پایان سال ۱۴۰۱ اقدام کنند، علاوه بر استفاده از تخفیفات، در قرعه کشی‌جایزه خوش حسابی شهرداری شرکت داده خواهند شد.
وی ادامه داد:مراسم‌ قرعه کشی خوش حسابی شهرداری اراک بابت شهروندانی که عوارض سالیانه نوسازی و کسب و پسماند خود را از طریق سایت اینترنتی شهرداری پرداخت کرده اند به صورت رسمی ‌و‌ با حضور نهادهای نظارتی و به مناسبت چهل و چهارمین‌ سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با اهدا مبلغ ۴۴ میلیون تومان‌ به ۴۴ نفر از برگزیدگان(به ازای هر نفر یک میلیون تومان) برگزار می شود.
شهردار اراک تاکید کرد: به استناد قانون درآمد پایدار شهرداری ها، کلیه مالکینی که اقدام به پرداخت‌ عوارض نوسازی سالیانه خود تا اواخر مرداد ماه سال ۱۴۰۲ کنند، مشمول بخشودگی کامل جرایم عدم پرداخت سال های قبل می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار