در حالی که کلان‌شهر تهران به عنوان اولین شهر در ایران شناخته می‌شود که نرخ بیکاری آن بیشتر از دیگر شهرها است، اما با این حال میزان انتشار آگهی استخدامی در میان شرکت‌های مستقر در تهران بیشتر از دیگر شهرها است و در صورت مراجعه به وب‌سایت کاریابی ایران تلنت می‌توانید میزان بی‌شمار آگهی منتشرشده توسط شرکت‌های مستقر در تهران را مشاهده کنید.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 16 February 2023

استخدام گسترده در تهران

این ماه نیز، شرکت‌هایی که در تهران فعالیت می‌کند آگهی‌های خود را منتشر کرده‌اند و تعداد آنها به بیش از ۲۰۰۰ آگهی می‌رسد.

فرصت استخدامی تهران در گروه‌های شغلی مختلف و در صنایع مختلف منتشر شده‌اند و از این رو، فرصت برای کارجویان در حوزه‌های مختلف فراهم است که برای تعداد زیادی استخدامی جدید اقدام کنند و شانس خود برای استخدام را افزایش دهند.

استخدامی‌های تهران

از آنجایی که اکثریت شرکت‌های دولتی و خصوصی در تهران به فعالیت خود ادامه می‌دهند، بنابراین طبیعی است که میزان انتشار آگهی استخدامی در این شهر بسیار بیشتر از دیگر شهرها باشد. همین موضوع تهران را به یکی از شهرها مهم در کاریابی تبدیل کرده و حتی باعث شده که آمار بیکاری نیز در آن بالاتر از دیگر شهرها باشد.

طبق آمار، یازده میلیون نفر از جمعیت تهران را افراد فعال از نظر اقتصادی تشکیل می‌دهند. اما نیمی از این افراد فعال، در حال حاضر به استخدام شرکت‌ها درآمدند و نیمی دیگر به دنبال کار هستند.

از طرفی، رقابت میان کارجویان به دلیل جمعیت بالای کارجویان در این شهر بسیار داغ‌تر است و در صورتی می‌توانید در رقابت با دیگر افراد موفق شوید، که ابتدا رزومه‌ای کامل و حرفه‌ای داشته باشید و پس از آن زودتر از دیگر افراد، برای آگهی‌های مرتبط رزومه ارسال کنید.

خبر خوب این است که شرکت‌های تهرانی بسیاری آگهی استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند و کارجویان همین امروز فرصت دارند تا برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنند و شانس استخدام در شرکت‌های شناخته‌شده و معتبر ایران را داشته باشند.

برخی از شرکت‌هایی هم که در این ماه و در تهران آگهی استخدامی منتشر کرده‌اند شامل اسنپ، دیجی کالا، انرژی دانا، گروه سولیکو، هایپر استار، شرکت کوبل دارو، شرکت کوبل دارو، سفرهای علی بابا، ایرانسل، آسیاتک، کارگزاری آگاه، گروه صنعتی زر ماکارون، محک و اسنپ گروپ و شرکت‌های به‌نام دیگر می‌شود.

فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها بسیار متنوع هستند و به همین خاطر، افراد بسیاری این فرصت را دارند که برای استخدام در این شرکت‌ها اقدام کنند.

برخی از گروه‌های شغلی که بیشترین میزان آگهی استخدامی در تهران را دارند به شرح زیر هستند:

·       فروش و خدمات پس از فروش

·       بازاریابی / تبلیغات / تحقیقات بازار و برندینگ

·       مهندسی / تولید و بهره برداری

·       برنامه ریزی پروژه / کنترل پروژه مهندسی

·       حسابداری ، حسابرسی و بیمه

·       فناوری اطلاعات / توسعه نرم‌افزار و برنامه نویسی

·       تحقیق و توسعه / توسعه محصول

مشاغلی مانند حسابداری، برنامه نویس فرانت‌اند، برنامه نویس بک‌اند، کارشناس فروش، کارشناس بازاریابی، مدیر مالی، مدیر مارکتینگ، مهندس برق و ده‌ها شغل دیگر در این آگهی‌ها دیده می‌شود.

چطور به این فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی‌های استخدامی تهران به ایران تلنت مراجعه کنید. در صفحه فرصت‌های شغلی ایران تلنت می‌توانید تمام آگهی‌های استخدامی منتشرشده برای شرکت‌ها در شهر تهران را مشاهده کنید. ارسال رزومه برای این فرصت‌های شغلی هیچ محدودیتی ندارد و در صورتی که رزومه‌های بیشتری ارسال کنید، شانس استخدام خود را افزایش می‌دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار