مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سه شرط برای پرداخت کمک هزینه ازدواج به زوجین لحاظ شده که در صورت دارا بودن همه موارد، از این کمک هزینه بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 15 February 2023
اسکندر کاکایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: افراد دارای شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی کمک هزینه ازدواج دریافت کنند.
 
وی افزود: برای دریافت کمک هزینه ازدواج سه شرط لحاظ شده که تنها افرادی که دارای این سه شرط باشند مشمول دریافت کمک هزینه ازدواج می شوند، شرط اول بیمه پرداز بودن ( از نوع اجباری) در زمان عقد است. 
 
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه درباره بیمه پردازی از نوع اجباری خاطر نشان ساخت: بیمه شده اجباری بیمه شده ای است که با کارفرما در ارتباط است  (ارتباط و پرداخت حق بیمه باید ماهی که عقد صورت گرفته نیز پرداخت شود‌.) 
 
وی ادامه داد: شرایط بعدی این است که بیمه شده باید طی بازه زمانی ۵ سال پیش از عقد حد اقل به مدت دو سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد و در نهایت شرط آخر این است که عقد اولین بار و به طور دائم باشد. 
 
وی گفت: افراد درصورت دارا بودن این شروط می توانند از طریق سامانه es.tamin.ir برای دریافت کمک هزینه ازدواج درخواست بدهند، درخواست در سامانه تامین اجتماعی ثبت و مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت دارا بودن شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج افراد متقاضی می توانند شماره حساب خود را در سامانه سازمان تامین اجتماعی وارد و در نهایت مبلغ کمک هزینه به حساب این افراد واریز خواهد شد. 
    
کاکایی تاکید کرد: هر کدام از این شروط نقض شود، کمک هزینه ازدواج قابل پرداخت نیست استثنایی هم  در این شرایط وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار