فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف زمین خواری به وسعت ۷ هزار مترمربع در شاهدشهر شهریار به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ 14 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی در امر زمین خواری، اخبار و اطلاعاتی از یک فقره زمین خواری در شاهدشهر شهریار بدست آمد و ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یکی از افراد بومی منطقه، زمینی به متراژ 7 هزار مترمربع را تصرف و دیوار کشی کرده و پس از تفکیک و قطعه‌بندی قصد فروش زمین را داشته و بخشی از آن را به عنوان خیر به یکی از ادارات دولتی بخشیده است که با هماهنگی مقام قضائی بناهای احداث شده در این زمین تخریب و از زمین اعلامی رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را 350 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و شهری، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدام قانونی لازم انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار