فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری ۲ زورگیر موبایل قاپ محدوده خاورشهر با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 13 February 2023

 به گزارش تابناک تهران از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: ۲ سارق موبایل قاپ محدوده خاورشهر با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری خاورشهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند و با دعوت مالباختگان هفت شاکی که به صورت زورگیری از آنان سرقت شده بود، متهمان را شناسایی کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد که متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری عاملان قاچاق سوخت و کشف ۴۰ قطعه کارت سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی ایسوزو و کشف ۴۰ عدد کارت سوخت متفرقه مسروقه، خبر داد.

جلیلیان ادامه داد: به دنبال اطلاعات پلیس مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی در محدوده قلعه نو اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه نو با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی هر ۲ متهم مورد نظر را در حالی که مشغول بارگیری سوخت گازوئیل در باک جاساز شده در پایین خودرو ایسوزو بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان گفت: در بازرسی ماموران از متهمان، ۴۰ عدد کارت سوخت متفرقه و مسروقه کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: در صورت مشاهده اعمال مجرمانه افراد موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنید.

بازداشت سارق حرفه ای خودرو در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده به مرجع انتظامی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انجام تحقیقات میدانی و احراز هویت متهم این پرونده ها خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری ۱۳۱ این شهرستان با تعقیب و مراقبت چند ساعته سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی؛ پنج عدد پلاک جعلی، سه دستگاه ضبط صوت، کامپیوتر خودرو، لپ تاپ مسروقه، ۲۰ عدد فشنگ سلاح وینچستر به همراه قنداق اسلحه و مدارک هویتی مسروقه، کشف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این فرد در تحقیقات پلیسی که پنج فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، افزود: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده، در کاهش وقوع سرقت بسیار تأثیرگذار است از مردم خواست: از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار