فعالیت مدارس قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۲۴ بهمن در نوبت صبح غیرحضوری است. ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت در ادارات شهرستان‌های قم در روز دوشنبه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ 13 February 2023

به گزارش تابناک قم، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد؛ بر اساس مصوبات مدیریت پیشگیری از بحران استان قم فردا دوشنبه ۲۴ بهمن ماه، به دلیل بارش برف، سردی و برودت هوا فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

یاد آور می‌شود نحوه فعالیت مدارس نوبت عصر متعاقباً و در سریعترین زمان ممکن اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین اطلاعیه ستاد پیشگیری و فرماندهی بحران استان قم درباره وضعیت فعالیت ادارات شهرستان‌های قم در روز دوشنبه به این شرح است:

با احترام به اطلاع شهروندان عزیز می رساند؛ با استناد به مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده ها و معابر فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز دوشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بخش های سلفچگان، خلجستان، فردو،قاهان و شهر قنوات بصورت دورکار خواهند بود.

همچنین فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز دوشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مرکز شهرستان های قم، جعفرآباد و کهک از ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار