مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از دانش آموزان با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا بر حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تأکید کردند.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 10 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه ‌خواه.در برنامه زنده تلویزیونی《ما می آییم 》ضمن تبریک چهل چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ساختن ایران قوی نیاز به حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه های مختلف نظام اسلامی دارد که یکی از زیباترین جلوه های حضور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن اوج افتخارات ملت ایران در برچیده شدن تبعیض ، ظلم و بی عدالتی در جامعه بود گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز در اوج اقتدار در جهان می باشد و با متکی به حضور مردم قله های ترقی و پیشرفت و مسیر توسعه همه جانبه را علی رغم همه توطئه ها و تنگناها طی می کند.

مدیزکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد ، حضور با شکوه مردم را تضمین کننده بقا و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: حمایت قاطعانه مردم از آرمانهای بلند امام راحل و شهيدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، موجب یاس دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و امیدواری دلسوزانه نظام اسلامی خواهد شد.

عزت خواه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۸۰۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر در کهگیلویه وبویراحمد وحود دارد که خیلی از این مدارس تک دانش آموزی است.

وی پیشرفت‌های آموزش وپرورش در انقلاب اسلامی را چشمگیر توصیف کرد.

دانش آموزان در این برنامه تلویزیونی در عبارات زیبایی بر حضور عزت آفرین دانش آموزان و همه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار