معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: ۶۵ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری استان، در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 09 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی صابر با بیان اینکه امسال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با دو رویکرد اصلی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران حضور پیدا کرده، افزود: محوریت اصلی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که بحث اصلی نمایشگاه امسال نیز همین موضوع در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۵۶ فرصت سرمایه‌گذاری شامل ۳۰ فرصت در زمینه گردشگری شهری با مشارکت شهرداری کرمانشاه و ۲۶ فرصت حوزه گردشگری در مناطق نمونه و جاذبه‌های گردشگری استان در غرفه استان کرمانشاه معرفی می‌شود.

صابر افزود: از ۲۶ پروژه حوزه گردشگری، ۱۳ مورد آن توسط شرکت توسعه گردشگری و ۱۳ مورد توسط اداره کل میراث فرهنگی تهیه شده است.

وی تصریح کرد: تمامی فرصت‌های معرفی شده دارای مطالعات کامل مالی و اقتصادی، طرح و نقشه و انیمیشن هستند. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: محوریت بعدی حضور در نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان می‌باشد که در قالب ۲۰ مدل بروشور که برای شهرستان‌ها، شهرهای ملی صنایع‌دستی و پایگاه‌های جهانی و ملی میراث‌فرهنگی استان تهیه شده است. 

وی ادامه داد: درکنار بروشورها، کتاب معرفی استان نیز در نمایشگاه رونمایی شد که شامل معرفی آثار تاریخی، طبیعی، صنایع‌دستی و یادمان‌های دفاع مقدس در استان است. 

صابر گفت: در کنار این موارد برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از امکانات مدرن نیز از قبیل پخش کلیپ‌ها از ویدئو وال‌های غرفه استان، استفاده از دستگاه‌های تاچ برای نمایش تصاویر سه بعدی استان و استفاده خود کاربر از این محصولات و نیز رونمایی از سامانه جامع گردشگری استان انجام شده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار