کد خبر: ۱۰۸۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ 16 January 2023

رقابت 870 نفر دانش آموز رضوانشهری در آزمون‌های سراسری امسال

فرماندار رضوانشهر گفت: در آزمون سراسری امسال 870 نفر دانش آموز رضوانشهری به رقابت خواهند پرداخت

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ، امروز دوشنبه بیست و ششم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به برگزاری کنکور سراسری امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته تاکید کرد: دستگاه های متولی امر همکاری و پشتیبانی لازم را با اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

وی اضافه کرد: در آزمون سراسری امسال 870 نفر دانش آموز رضوانشهری شرکت نموده اند، که از این تعداد 485 نفر دانش آموز دختر و 385 نفر دانش آموز پسر در دو حوزه امتحانی شهرستان در روزهای پنجشنبه 29 و جمعه 30دی به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه آزمون‌های سراسری به عنوان یک پدیده اجتماعی، بخش راهبردی از فرآیند آموزش عالی است، اظهار کرد: حاصل این آزمون‌ها، انتخاب افرادی شایسته برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزش عالی کشور است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با تاکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال در مدارس، افزود: معلمین و مدیران مدارس با امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد تنوع و نوآوری در برنامه‌های دهه فجر امسال با حضور دانش آموزان و اولیا اهمتام جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار