دو ورزشکار آذربایجان‌شرقی در لیست نهایی تیم‌ملی هندبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ 03 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، مهرداد صمصامی و شهاب صادق زاده، دو تن از ورزشکاران شایسته آذربایجان‌شرقی در لیست ۲۰ نفره تیم‌ملی هندبال کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان قرار گرفتند.
این دو بازیکن که در طی ماه های اخیر مورد توجه سرمربی تیم‌ملی، وسلین وویوویچ، قرار گرفته بوده و در اردو های اخیر این تیم حضور داشتند، اکنون با صلاحدید سرمربی تیم‌ملی، در مسابقات قهرمانی جهان این تیم را همراهی خواهند کرد.
ابتدا ملی‌پوشان ایران در تورنمنت چهارجانبه که به میزبانی کاتوویتس لهستان برگزار می‌شود، از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه، به مصاف تیم‌ملی کشور میزبان خواهند رفت، در دومین دیدار نیز تیم ملی‌کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه با بلژیک دیدار خواهد کرد و در آخرین دیدار از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۶ دی‌ماه، برابر مراکش صف‌آرایی می‌کند.
همچنین تیم‌ملی کشورمان، در دیداری تدارکاتی روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۱۷ به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
پس از برگزاری این چهار دیدار تدارکاتی ملی‌پوشان ایران راهی شهر کراکوف خواهند شد تا در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفان خود به میدان بروند.
ملی‌پوشان ایران در گروه A این مسابقات با تیم‌های ملی اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم‌گروه هستند.
برنامه مصاف‌های ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به شرح زیر است:
ایران – شیلی/ پنجشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰
ایران – مونته‌نگرو/ شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰
ایران – اسپانیا/ دوشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۲۳:۰۰
گفتنی است، بیست‌وهشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال مردان، از ۱۱ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :