مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبرداد
تابناک هرمزگان// مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمندان هرمزگانی در ۹ ماهه امسال پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 01 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//حمید باسره اظهار کرد: پرداخت فرانشیز درمانی یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد برای تأمین بار مالی مشکلات درمانی و دارویی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد است.

وی بیان کرد: از این مبلغ چهار میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی نیازمندان و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه‌های درمانی به بیماران خاص، صعب العلاج و زمین گیر پرداخت شده است.

باسره با اشاره به اینکه اکنون هزار و ۶۱۴ بیمار سرطانی، زمین‌گیر و بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های درمانی این نهاد، ارتقای شاخص‌های بهداشتی در بین مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در پایان گفت: امسال برای ارتقای بهداشتی مددجویان چهار هزار و ۱۱۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی کننده و مخزن آب به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توزیع شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: کمیته امداد ، باسره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار