فرماندار شهرستان دالاهو در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو از برگزاری دوره‌های بصری در شهرستان خبر داد و گفت: امروز جامعه نیازمند افرایش بصیرت در مواجهه با حوادث مختلف است.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 30 December 2022

کیومرث جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد‌: روز گذشته همایشی تحت عنوان هفته بصیرت و گرامیداشت سالروز ٩ دی همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دالاهو برگزار شد.

وی افزود: نمایشگاه ایام فاطمی که به هفته بصیرت متصل شد و نمایشگاه دهه مقاومت با محوریت اقتصادی مقاومتی هم از برنامه این هفته است.

فرماندار شهرستان دالاهو ادامه داد: دوره آموزشی هم تحت عنوان بصیرت با حضور تعدادی از بسیجیان توسط سپاه ناحیه شهرستان در حال برگزاری است، برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه هم از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا به عنوان پرچمداران انقلاب و حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان را در تمامی ایام مد نظر قرار می‌دهیم و در این هفته هم انجام شد.

جلیلیان تاکید کرد: با توجه به وقایعی که در دهه اخیر در کشور اتفاق افتاد عدم شناخت و آگاهی افراد نسبت به پشت پرده این حوادث که گروهک‌های معاند و دول خارجی قرار دارند و در صدد ایجاد فشار در کشور هستند آگاهی بخشی جامعه با برگزاری دوره‌های بصیرت تاثیر گذار خواهد بود.  

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار