رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از پذیرش دانشجوی بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱ در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ 30 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار رستمی افزود :  پذیرش بدون آزمون دانشجو برای نیمسال دوم امسال در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام، در ۱۷ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی از ۴ دی ماه شروع شده و تا ۱۷ این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد :  این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های کاردانی حقوق، دوخت و تکنولوژی لباس، روابط عمومی، تولید محتوای دیجیتال، گرافیک، عکاسی، نقاشی، کمک کارگردانی،گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی و نرم‌افزار دانشجو می‌پذیرد.

رستمی گفت :  در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای حقوق ثبت اسناد و املاک، روابط عمومی، مهندسی فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، گرافیک و گیاهان دارویی ثبت نام کنند.

وی ادامه داد :  این مرکز با به کارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتر، کارگاه آموزشی، کتابخانه، مرکز نوآوری و… مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل دانشجویان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار