به همت واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد جلسه نقد و بررسی آثار گرافیست هم استانی در محل حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶ 26 December 2022

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان گفت: هنر تجلی زیبایی‌های هستی و روح بشر است که از گذرگاه آن می‌توان به بهبود زندگی مادی و معنوی دست یافت و هنر تجسمی به دلیل ارتباط بصری، مفهوم را در سریع‌ترین زمان ممکن به مخاطب انتقال می‌دهد.

وی افزود: حوزه هنری با هدف بالا بردن سطح هنرمندان گرافیست استان، جلسه نقد و بررسی آثار این طیف از هنرمندان را با حضور جمعی از گرافیست‌ها در بوته نقد وبررسی می‌گذارد تا نقاط ضعف یک هنرمند به نقطه قوت او تبدیل و اثر وی را به یک اثر فاخر تبدیل کند.

شریفی تصریح کرد: در همین راستا جلسه نقد وبررسی آثار سرکار خانم فرشته آرام بن باهدف آشنایی وتعامل هرچه بیشترهنرمندان عرصه گرافیک و درجهت ارتقای هنرگرافیک استان در محل حوزه هنری استان برگزار شد.

وی با اشاره به روند این جلسه ابراز داشت: دراین جلسه ابتدامجموعه آثارپوسترسرکارخانم فرشته آرام بن که دراین چندسال اخیر تولیدشده بودبه نمایش درآمد و درادامه پیرامون این آثارمباحثی درحوزه زیبایی شناسی، شاخصه‌های ومولفه‌های تولید پوسترمطرح شد که شرکت کنندگان به بیان نظریات خود دراین رابطه پرداختند.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان بیان کرد: باتوجه به استقبال ومطالبه هنرمندان مقرر شدکه این جلسات به صورت مستمر در حوزه هنری برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار