ملی پوش فوتبال زنان سپاهان:
هافبک ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه من پیش فصل بسیار خوبی داشتم، گفت: کادر فنی بسیار خوب و بادانشی داریم و من نیز بیشتر به دنبال یادگیری و پیشرفت هستم، سعی کردم با گوش دادن به صحبتهای مربیان پیشرفت کنم و شاید بتوان گفت ۷۰ درصد خوب شدن این فصل من کادر فنی خوبی است که داریم.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 21 December 2022

ثنا صادقی با بیان اینکه امسال تیم ما خیلی آماده تر از سالهای گذشته است، اظهارداشت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر مجربی که داریم آغاز کردیم که روز به روز نیز بهتر و آماده تر می شویم، البته کمی با بدشانسی در قرعه کشی مواجه شدیم و شروع خوبی در لیگ نداشتیم و در زمانی که هنوز آمادگی لازم را برای شروع یک فصل فوق العاده را نداشتیم میزبان یکی از تیمهای خوب لیگ بودیم؛ اما بعد از آن بازی نتایج بهتری به دست آوردیم.
وی افزود: می توان گفت سطح لیگ نسبت به سال گذشته بهتر شده است؛ اما هنوز هم تیمهایی وجود دارند که در برخی مسابقات موجب کاهش سطح کیفی بازی می شوند که امیدوارم هر سال این مسأله بهتر شود و تیمهای بهتر و باکیفیتی وارد لیگ برتر شوند تا مسابقات جذاب تر شود.
هافبک ملی پوش سپاهان در خصوص بازی با بادرود در هفته هشتم لیگ برتر گفت: به دلیل اینکه بازی یکطرفه بود و کاملا سوار و مسلط بر بازی بودیم، خانم ایراندوست تصمیم گرفتند به بازیکنان جوان تر تیم و بازیکنانی که از آکادمی به تیم اضافه شدند میدان بازی بیشتری بدهند و همین موضوع موجب شد که در نیمه دوم روی کارهای تیمی تمرکز کرده و به فکر گل زنی نبودیم.
وی با تمجید از عملکرد بازیکنان آکادمی و عملکرد خوب آنها، خاطرنشان کرد: بازیکنان آکادمی به شدت مستعد پیشرفت هستند، بازیکنانی که می توان گفت کشف خانم ایراندوست بودند و از زمانی که وارد تیم اصلی شده اند و در کنار بازیکنان خیلی خوب و با کیفیت و ملی پوش تمرین کردند، سطح بازی و تکنیک و مهارت آنها بالاتر آمده است و در واقع خیلی از آنها در لیگ به ما کمک می کنند.
وی همچنین در خصوص بازی با ملوان در هفته پایانی دور رفت، خاطرنشان کرد: بازی با ملوان هم یک بازی یک طرفه برای ما خواهد بود و قرار است پرگل پیروز میدان باشیم.
صادقی که امسال بازیهای متفاوت و با کیفیتی از او در لیگ شاهد هستیم، با ابراز رضایت از وضعیتش در تیم سپاهان گفت: من پیش فصل بسیار خوبی داشتم، از نظر فنی هم به این دلیل قوی تر شده ام که کادر فنی بسیار خوب و بادانشی داریم، بیشتر به دنبال یادگیری و پیشرفت هستم و سعی می کنم با گوش دادن به صحبتهای مربیان آنها را در زمین اجرایی کنم و شاید بتوان گفت ۷۰ درصد خوب شدن این فصل من کادر فنی خوبی است که داریم.
ملی پوش سپاهان با تمجید از حمایت‌های باشگاه سپاهان و به ویژه مدیرعامل باشگاه اضافه کرد:باشگاه سپاهان امسال نیز همانند همیشه توجه به ما داشته است، به ویژه مدیرعامل باشگاه نگاه ویژه و خاصی به تیم فوتبال داشتند. از نظر امکانات و کادر فنی امسال خیلی بهتر عمل کردند این توجه موجب شده هر سال عملکرد بهتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار