اگر تعصب سیاسی مانع از گفتن بزرگی و کرامت مردانی شده که جهادگری واقعی را در عمل خدمت بی منت به محرومان معنا بخشیده اند ،اما وجدان و انصاف ما تمامی این پرده ها را کنار خواهد زد تا فریادگر این احسان خاموش باشیم
کد خبر: ۱۰۸۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 21 December 2022

تابناک ایلام :: وقتی که از انسان دوستی یاد می شود ،مرزها ،جغرافیا و رنگها هم رنگ می بازند

وقتی که انسان دوستی و خیراندیشی به میان می آید، چشم ها به حرمت نگاه رئوف و مهربانانه بسته می شوند تا دستان مهربان از هیچ دریچه چشمی سیاسی دیده نشود

اما تو گویی این روزها سیاست پرده ای بر مردمک چشمان مدیران ما شده تا از پشت آن هر گام و اقدام انسان‌دوستانه ای سیاسی معنا شود ،ببینند اما آنگونه که هست نبینند !

این روزها دستان مهربان پزشکی که سیاست را کنج نهانخانه فراموشی رها کرده تا پرده سیاه را از چشمان مردمان سرزمین آلامتو بردارد ! اما افسوس که پرده سیاسی که چشمان مدیران متعصب ما را پوشاند، اجازه دیده شدن آن را نداد !

ولی خوب در صحنه واقعیت مردمانی قرار دارند که بی توجه به نگاه متفاوت مدیران به صحنه های خیراندیشانه می بینند، قضاوت می کنند و از عمق وجود رضایت خود را ابراز می دارند ،تا کمی نزدیک تر از رگ گردنشان، خدایی من باب فرموده من لم یشکر المخلوق ....شکرگزار دستان مهربان خلیفه هایش بر زمین باشد!

آری! مردم خوب و قدر شناس ایلام بدانند کفایت می کند که این روزها که آبدانان در حرمان نارضایتی مردمانش سوخت ،دستانی بی توجه به نگاه سیاسی ،برای رضایت خلقی که رضایتشان در طول رضایت خالق است ،پرده از ۳۲۰۰چشم برداشته تا زیبایی ها را با چشم خود نظاره گر باشند!

مردم خوب استان بدانند کافیست که هدف هم رضایت آنان است ! بدانند که در چهار پنج روز گذشته تیمی پزشک حاذق متعهد جهادگر واقعی خاموش ،بیصدا و بی رسانه در شهرستانی محروم خیمه زدند و چشمانی را بینا و دندانی را با طعم نعمت های گوارای الهی آشنا ساختند ،اما چون سرتیم آنان از حیث سیاسی با مسولین ما هم سنخ نبود، هرگز نامی از آنان نه در جلسات برده شد ،نه در قاب تلویزیون نقش بست و نه در خروجی رسانه ها قرار گرفت ،تا فریادگر این اصل باشند که اینجا سیاست مرزهای انسانیت را فرسنگها جابجا کرده است !

اگر تعصب سیاسی مانع از گفتن بزرگی و کرامت مردانی شده  که جهادگری واقعی را در عمل خدمت بی منت به محرومان معنا بخشیده اند ،اما وجدان و انصاف ما تمامی این پرده ها را کنار خواهد زد تا فریادگر این احسان خاموش باشیم .

خبر خاموش و بایکوت شده از سوی مسولین استان ما این است :


دکتر قاضی زاده وزیر سابق بهداشت و درمان در راس یک تیم پزشکی متخصص با امکانات و تجهیزات در استان ایلام حاضر شد و مجموعه ای از خدمات پزشکی بی‌نظیر را به هم استانی هایمان بشرح ذیل ارایه دادند اما به جرم منتسب بودن به نگاه سیاسی مخالف مدیران هرگز خبری از آن به بیرون درز نکرد ؛

۱۷۰۰ نفر ویزیت دندان با خدمات دندانپزشکی رایگان

۳۲۰۰ ویزیت چشم پزشکی توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص

تجویز و واگذاری ۸۲۰ مورد توزیع عینک رایگان

۲۰۸ مورد عمل جراحی در سه مرحله که در مرحله آخر طی چهار روز استقرار دکتر قاضی زاده هاشمی جمعا ۶۸ مورد جراحی انجام شده است

نکته جالب اینکه تنها جرم بایکوت شدن این خبر امیدوار کننده که نیاز امروز کشور است! نه مسولین شهرستانی حضور یافتند و نه مدیران استانی قدردان آنان بودند ،جالب اینجاست که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در عزلت سیاسی آنچنان پنهان شد که ندید و ندید !

رئیس دانشگاه علوم پزشکی که به خوبی قسم نامه پزشکی خارج از مرزهای سیاسی را به یاد دارد ،فراموش کرده است که درد و درمان سیاست نمی شناسد! و انساندوستی بعنوان شالوده قسم نامه پزشکی را چرا در لوای تفکر سیاسی غلط خود پنهان کرده اند؟

مدیران استان که برای نمایش کارکردهای کوچک و بی تاثیر در امیدآفرینی در بین مردم صدها قلم به دست و دوربین به دوش را به صحنه می آورند، آیا این خدمات ارزشمند و امید آفرین را در تراز خدمت به مردم ندیدند ؟

مدیران شهرستانی که این روزها فریاد نارضایتیشان بلند است ! چگونه نتوانستند چرخش دستان مهربانانه پزشکان متعهد و جهادگر کشورمان را در مسیر رضایتمندی مردم از حاکمیت قرار دهند ؟

راستی از چه ترسیدید ؟ از اینکه مردم بفهمند جهادگری و انقلابی‌گری به شعار نیست؟ مردم به این درک برسند که عده ای انقلاب و جهاد را در انحصار خود در آورده اما کار انقلابی و جهادی ماورای نگاههای سیاسی است ؟

و حرف آخر اینکه ! جریان رسانه استان  با وجود مخفی کردن هدفمند و سیاسی این حرکت بزرگ به محض اینکه با خبر شد ،عینک  سیاسی را برداشته و صادقانه می نویسد از دستان معجزه گر ،پزشکانی که لباس جهادی واقعی را برتن کرده و در اقدامی انقلابی داشته هایشان را در کف اخلاص نهادند تا به معنای واقعی درد و رنج بیماری را از از سیمای  خانواده های هم استانی های محروممان بزدایند و ثابت کنند که کار جهادی و انقلابی در قرق و انحصار هیچ دیدگاهی نیست.

پس ما با نکوهش این اقدام دون شان مدیرانی که در حصار سیاست پیشگی گرفتار شده اند، به نیابت از مردمان نجیب استان ایلام ،بر دستان مهربان پزشکان متعهد و جهادگر هموطن و خاصه دکتر قاضی زاده هاشمی بوسه مهر و محبت می زنیم و به مدیران سیاسی نگر می گوییم ،زمستان می گذرد و رو سیاهی اش برای ذغال می ماند !

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار