فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت : تشییع پیکر پاک شهدا با استفاده از ظرفیت عامه مردم، بازاریان، دانش آموزان و دانشجویان در هسته مرکزی شهر و جمع بازاریان برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 22 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی گفت : آشوب ها در کف خیابان بود و باید شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در همان مکانی تشییع شوند که آشوب ها و اغتشاشات هیجانی فریب خوردگان رخ داد.

وی افزود : راه اندازی چندین ایستگاه صلواتی با محوریت دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و قشر جوانان و نوجوانان در طول مسیر تشییع پیکر شهدا باید برنامه ریزی شود.

شاکرمی بیان داشت : عشایر به عنوان نماد اصلی استان ایلام هستند که باید با هماهنگی سازمان بسیج عشایر در روز تشییع شهدا تعدادی از سران عشایر از اقوام مختلف استان با البسه و پوشش محلی حضور داشته باشند و برگزاری چمر در صورت امکان اجرا شود.

وی گفت : باید مراسم تشییع پیکر پاک شهدا مردمی باشد و خود مردم بانی و برگزارکننده این آیین باشند.

شاکرمی ادامه داد : از هم اکنون باید فضای بصری و تبلیغاتی استان توسط دستگاه های متولی از جمله شهرداری ها و رسانه های جمعی شهدایی شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام  خاطرنشان کرد : انجام خدمات جمعی برای شهدا برکت افزا و وجود منور آنها بیمه کننده انقلاب و نظام است و مراسم تشییع باید هیاتی برگزار شود و همه پای کار و در خدمت باشند./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار