رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم به تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم به سازمان توسعه و عمران واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 15 December 2022

به گزارش تابناک قم، روح‌الله امرالهی در بررسی تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری در رابطه با تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم به سازمان توسعه و عمران، اظهار  کرد: سازمان توسعه و عمران چندوجهی تشکیل‌شده که یکی از آن‌ها مجموعه موتوری شهرداری است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم افزود: تعدادی از نیرو‌های این سازمان در بخش موتوری در حال بازنشستگی هستند که با توجه به این مسئله، سازمان با مجوز سنوات قبل و با توافق شورا مزایا و اضافه‌کار بیشتری را برای کسانی که دو سال آخر خدمت هستند، در نظر می‌گیرد.

او تعداد نیرو‌های قبل سازمان را ۳۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نیرو‌های سازمان ۲۱۰ نفر هستند و تعدادی نیز حجمی و فصلی خدمت می‌کنند که به‌صورت روزمزد در بعضی از پروژه‌ها واردشده و خارج می‌شوند که اختلاف این نیرو‌ها به همین علت بوده و تعداد نیرو‌ها خیلی متغیر است.

امراللهی در پایان تأکید کرد: اگر اضافه‌کاری نیز در سازمان پرداخت‌شده برای سنوات نیرو‌های در حال بازنشستگی هستند و تخلفی در سازمان اتفاق نیفتاده و باید از پرسنل سازمان تقدیر ویژه انجام شود، زیرا کار‌های بزرگ شهرداری در این سازمان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار