کاروان هنری روایت حبیب در چهارمین سفر استانی خود امروز چهارشنبه ۲۳ آذرماه وارد استان کرمانشاه شد و با ویژه برنامه سفیر در سرپل‌ذهاب فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 15 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا فرماندار سرپل ذهاب در حاشیه برگزاری این مراسم و در جمع مردم سرپل ذهاب در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهدا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی زبان هنر تاثیرگذارترین زبان بر مخاطب است و تاکید امروز رهبری بر جهاد تبین است.

«صدرالله بابلی» افزود: امروز از تیم های هنری فعال در جهاد تبیین باید ممنون باشیم و جوانان را تشویق به فعالیت در همین حوزه کنیم‌ چون مسیر مردان بزرگی مثل شهید سلیمانی با مسیر اهل بیت (ع) یکی است و باید جوانان را به همین مسیر هدایت نماییم.

مدیر کانون پرورش فکری سرپل ذهاب نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری ایستگاه و مسابقه نقاشی با عنوان «مرد میدان» برای کودکان‌ در ویژه برنامه سفیر گفت: ما مرزنشین‌ها همیشه دل نگرانی جنگ را داریم.

«مریم شاه‌محمدی» افزود: پس از سال‌ها جنگ تحمیلی، این بار با شروع فعالیت داعش، ما دل نگران شروع جنگ بودیم اما دلمان گرم به حضور مرد بزرگ میدان حاج قاسم بود و این شهید والامقام باعث شکست و بیرون راندن داعش از عراق شد.

وی اظهار داشت: بعد از سردار شهید سپهبد حاج قاسم وظیفه خود می دانیم که فرزندانمان و نسل جدید را با شهدا مخصوصا شهید سلیمانی و تداوم راه این شهید والامقام آشنا کنیم.

در این برنامه «مالک سراج» بازیگر سینما، تاتر و تلوزیون که در روزهای زلزله خاطرات بسیار خوبی برای مردم سرپل ذهاب ثبت کرده بود در روایت حبیب ‌در ذهن مردم این‌ شهر ثبت خاطره کرد.

اجرای نمایش "سرباز" توسط گروه نمایشی شهر آشوب، شعر خوانی توسط شاعر آیینی و شعرخوانی توسط نوجوانان عضو کانون پرورش فکری از ویژه برنامه های کاروان حبیب بود که در جوار بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق با حضور پرشور شهروندان سرپل ذهابی برگزار شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار