امام جمعه موقت اصفهان گفت: توجه هر چه بیشتر به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از سوی مسوولان ضروری است و این توجه باید بیش از گذشته افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 09 December 2022

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در نماز جمعه امروز اصفهان در مصلای این شهر افزود: در کنار موضوعات اقتصادی و معیشتی، ترویج علم و پژوهش از دیگر مقوله‌هاییست که باید به آن بها داده و در دانشگاه‌ها و مدارس تقویت شود.

وی با تاکید بر اتحاد بعنوان رمز پیروزی خاطرنشان کرد: برَغم هرگونه اختلاف سلیقه‌ باید متحد بود و از سوی دیگر مردم امر به معروف و نهی از منکر و تذکر بعنوان یک وظیفه عمومی را مد نظر قرار دهند تا به این طریق مسوولان برای حل معضلات چاره اندیشی کنند.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه تلاش همگان باید حول محور ولایت و ولی فقیه زمان باشد، ادامه داد: در کنار این موضوعات باید تقویت معنویت نیز بیشتر مد نظر مسوولان قرار گیرد.

آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر، شاهد شهادت بیش از ۱۰۰ نفر بودیم و در کنار آن تخریب اموال نیز رقم خورد، لذا مردم در انتظار حرکت مسوولان هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم در روزهایی که گذشت صبر انقلابی داشتند، گفت: آنان همچنین در انتظار تفکری برای موضوع حیا و عفت عمومی خواهند بود.

وی با تاکید بر تدبیر برای عفت عمومی اظهارداشت: نصرت الهی و اقتدار نظام در راستای توجه به این مقوله است و حمایت‌های مردمی نیز بر همین موضوع خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همگان باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه کنند، گفت: توجه به نظرات و بیانات رهبران آسمانی موفقیت برای کشور را در پی خواهد داشت.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: حمایت از مسوولانی که بر اساس قانون و شرع عمل می‌کنند، ضروریست و مردم در زمان کوتاهیِ مسوولان، باید به وظیفه انقلابی خود عمل کنند.

وی با اشاره به شهدای تازه تفحص شده، اظهارداشت: ورود این شهیدان سبب نورانی شدن کشور خواهد شد، لذا بزرگداشت و تداوم راه آنان بسیار اهمیت دارد.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه غرب رویکرد دوگانه دارد، خاطرنشان کرد: برای مثال در آلمان از کسانی که قصد کودتا داشتند حمایت نشد، اما در ایران به دست براندازان اسلحه رساندند و از آنان حمایت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار