فرماندار خلیل‌آباد به جمعیت 85 درصدی روستانشین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سکونت در روستا یک رمز موفقیت است.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 08 October 2015
مجتبی شاکری در مراسم روز روستا با اعلام اینکه سالیانه به دلیل خشکسالی در این شهرستان دو متر افت آب‌های زیر زمینی را داریم این را یک تهدید برشمرد و اظهار کرد: مردم منطقه باید با مصرف بهینه به آیندگان نیز توجه کنند.

شاکری به جمعیت 85 درصدی روستانشین در خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: سکونت در روستا یک رمز موفقیت است و روستای مزده به عنوان روستای نمونه شهرستان در امر توسعه و رونق اقتصادی پیشتاز است و 23 روستای دیگر شهرستان نیز می‌توانند با تشکل‌های گروهی و با بهره‌مندی از مشارکت مردم روستا از تسهیلات برخوردار شوند.

فرماندار خلیل‌آباد به سیاست‌های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم تمام تلاش خود را صرف توجه به روستانشینان گذاشته است و در این راستا از هیچ کمکی دریغ ندارند.

وی اظهار داشت: بر این اساس تمام روستاهای شهرستان دارای سند توسعه هستند و بر اساس سند چشم انداز شهرستان باید حرکت نمایند.

وی تشکیل تعاونی‌ها و تشکل‌های گروهی را از جمله اقدامات دارای اولویت در روستاها دانست و افزود: منطقه خلیل‌آباد دارای استعدادهای بی‌شماری است و جای صنایع تبدیلی با توجه به محصولات مختلف در این شهرستان خالی است.

شاکری خام فروشی را آفت دانست و افزود: دستور مقام معظم رهبری و توجه دولت تدبیر و امید به روستائیان یک فرصت مغتنم است که باید همه نهایت بهره‌مندی لازم را داشته باشیم.

وی انتخابات پیش روی را یک اولویت بزرگ دولت دانست و افزود: امسال انتخاباتی درخور شان ملت ایران برگزار می‌کنیم و در این شهرستان نیز همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه با حضور حداکثری مردم این شهرستان به وقوع بپیوندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار