گزارش تصویری تابناک از دریچه دوربین مهدی قانونی/
تابناک: علی زند وکیل با گروه 7 نفره خود قطعاتی را از آلبوم جدید " یادی به رنگ امروز " اجرا کرد.. این آلبوم در تاریخ 11 مهرماه در اصفهان رونمایی شد.سینا علم، افشین بابایی، سحاب علم، رامتین اتابکی، سید محمودشبیری، امیدغفاریان و شایان ریاحی نوازندگی این گروه را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 08 October 2015
علی زند وکیل با گروه 7 نفره خود قطعاتی را از آلبوم جدید " یادی به رنگ امروز " اجرا کرد.. این آلبوم در تاریخ 11 مهرماه در اصفهان رونمایی شد.

سینا علم، افشین بابایی، سحاب علم، رامتین اتابکی، سید محمودشبیری، امیدغفاریان و شایان ریاحی نوازندگی این گروه را بر عهده دارند.

علی زند وکیلی فعالیت حرفه‌ای خود را همراه با برادرش، محمد زند وکیلی آغاز و گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.

از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ به اجرای برنامه پرداخت.

در ادامه گزارش تصویری این کنسرت را از دریچه دوربین مهدی قانونی مشاهده می کنید:


































عکس از مهدی قانونی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار