سید نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت
کد خبر: ۱۰۷۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 19 November 2022

 

در این پیام آمده است:

افتخارم اینست که خود یک بسیجی ام.

امام خمینی (ره)

هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بسیج نماد مقاومت، سازندگی و جهاد در راه خدا در راستای اعتلای اسلام است چنانکه در برهه های مختلف پس از انقلاب اسلامی، با اتکا به همین شجره طیبه، شاهد پشت سر گذاشتن تنگناهای سخت و شکوفایی انقلاب اسلامی بوده ایم و بی شک تداوم موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ترویج روحیه بسیجی و جهادی امکان پذیر خواهد بود.

فرهنگ ناب بسیج و بسیجی، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده و خاطره جوانمردی شیران روز و زاهدان شب بو دکه جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمود می‌کند و بر ماست تا با انتقال فرهنگ بسیج وبسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است تا درسالی که به نام "تولید، دانش بنیان واشتغال افرینی" نام گذاری شده است همچو یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام های جدی وعملی برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت در شهرستان ولایتمدار رضوانشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت می نمایم

 

سید نادر صفوی

فرماندار شهرستان رضوانشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار