همزمان با 15 مهر روز ملی روستا همایش روستا در فرمانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 07 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از دهیاران و شوراهای بخش مرکزی اردبیل برگزار شد، معاون امور عمرانی فرماندار اردبیل محوریت فعالیت‌ها و کارهای عمرانی روستا را یادآور شد و اظهار کرد: به برکت نظام اسلامی و همت و درایت دولت تدبیر و امید کارهای عمرانی و خدماتی وسیع و گسترده در روستاها آغاز شده و در حال انجام است.

علی ایمانی افزود: آنچه که در این ارتباط باید به آن توجه کنیم تلاش مجاهدانه‌ای است که نهادها و گروه‌های مختلف در عمران و آبادانی بیشتر انجام می‌دهند و ضروری است با یک رویکرد شفاف‌تر بکوشیم تا جامعه روستایی ما بعد از پیروزی انقلاب و در دهه‌های مختلف خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر را در ادامه این فرایند بهره‌مند از این امکانات باشند.

وی یادآور شد: با تاکید فرماندار اردبیل در توزیع اعتبارات امسال سعی شده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در مناطق روستایی به ویژه حوزه ‌آبرسانی، گازرسانی، طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

معاون امور عمرانی فرماندار اردبیل تصریح کرد: ما بیشترین تمرکزمان را در حوزه فعالیت‌های عمرانی روستایی قرار دادیم و در کنار آن از محل ماده 180 اعتبارات نمایندگان بخش عظیمی از این منابع به توسعه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی روستاها اختصاص یافته است.

ایمانی یادآور شد: در حقیقت در مناطق روستایی کار عمرانی به حدی است که می‌توان روستاها را کانون اصلی و کارگاه واقعی عمرانی خطاب کرد.

وی از دهیاران و اعضای شوراهای روستاها خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و حرکتی منسجم به نحوی اقدام واقعی انجام دهند که اسباب رضایت ساکنان مناطق روستایی فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار