حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم، در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم از عملکرد شهرداری قم در کسب رضایتمندی کارکنان این مجموعه و شهروندان قمی انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 16 November 2022

به گزارش تابناک قم، حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم، در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم از عملکرد شهرداری قم در کسب رضایتمندی کارکنان این مجموعه و شهروندان قمی انتقاد کرد.

وی با اشاره به گزارش سازمان بازرسی اظهار کرد: به دلیل عدم حمایت مناسب مجموعه شهرداری قم از کارکنان خود، هر روز شاهد ارسال نامه‌های مختلف از مراجع ناظر هستیم؛ با این حال پاسخ و اقدام درخوری به این گونه شکایات داده نمی‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لزوم تشکیل یک کارگروه برای رفع مشکلات کارکنان شهرداری قم، تصریح کرد: پیشنهاد تشکیل یک کارگروه حمایتی از مطالبات کارکنان شهرداری قم از سوی شورای شهر ارائه شده است؛ با این وجود این مطالبه نیز از سوی مجموعه مدیریتی شهرداری بی‌پاسخ مانده است.

صابری در ادامه اظهارات خود با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری قم گفت: متاسفانه شهرداری به طرح‌های ارسال شده نیز با وجود چندین پیرو، هنوز پاسخی نداده است.

وی با بیان این که در چند ماه گذشته نامه‌ای با موضوع افزایش حقوق رانندگان استیجاری از سوی شورای شهر به شهرداری قم ارسال گردید، خاطرنشان کرد: این افراد با میزان دستمزدی که دریافت می‌کنند شرایط سختی را در حال حاضر دارند و عموماً مستأجر هستند، اما در این خصوص نیز تا به امروز جواب مناسبی دریافت نکرده‌ایم.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم همچنین آسیب دیدن باغبان شهرداری قم حین انجام وظیفه در اغتشاشات اخیر را نیز مورد توجه قرار داد و در این باره بیان کرد: حداقل انتظار این بود که مدیران شهرداری با توجه و درک شرایط موجود، توجه بیشتری به این کارگر وظیفه شناس داشته باشند.

منبع: قمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار