چند روز پیش امید ابراهیمی هافبک مازندرانی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی نیکاراگوئه مصدوم شد تا جام جهانی را براحتی از دست بدهد، پیش از امید ابراهیمی ، اللهیار صیاد منش مهاجم مازندرانی تیم هال سیتی انگلیس هم بخاطر مصدومیت جام جهانی فوتبال در قطر را از دست داده بود
کد خبر: ۱۰۷۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 14 November 2022
به گزارش تابناک مازندران ، چند روز پیش امید ابراهیمی هافبک مازندرانی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی نیکاراگوئه مصدوم شد تا جام جهانی را براحتی از دست بدهد، پیش از امید ابراهیمی ، اللهیار صیاد منش مهاجم مازندرانی تیم هال سیتی انگلیس هم بخاطر مصدومیت جام جهانی فوتبال در قطر را از دست داده بود.
بر اساس این گزارش ، تقریباً کمتر از دو ماه پیش بود که خبر رسید مهاجم مازندرانی باشگاه هال سیتی انگلیس از ناحیه عضله پا دچار پارگی عضله شده است.
 
اللهیار صیادمنش مهاجم آملی و جوان تیم هال سیتی که در اردوهای قبلی تیم ملی همراه با دراگان اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی هم به میدان رفته بود در یک دیدار باشگاهی در چمپیونز لیگ انگلیس دچار پارگی از ناحیه عضله داخلی ران پا شد تا این احتمال برود که شاید به جام جهانی نرسد.

صیادمنش در آن برهه برای تسریع بخشیدن به دوران بهبودی اش حتی به لندن هم سفر کرد تا آنجا تحت نظر یک پروفسور متخصص بیماریهای عضلانی معاینه شود اما در نهایت به او گفته شد یا به جام جهانی می رسد و باید با خطر ریسک مصدومیت شدیدتر و خداحافظی همیشگی از فوتبال در میادین حضور داشته باشد (!) یا اینکه دو ماه استراحت فعال همراه با فیزیوتراپی می تواند باعث شود او دوباره با قدرت و تا سالیان سال فوتبال بازی کند.

صیادمنش در همین ارتباط با مدیران و مسئولان تیم های ملی و فدراسیون هم مشورت کرد تا در نهایت تصمیم گرفت قید حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بزند و فقط به فکر درمان مصدومیتش باشد.

شاید با حضور این بازیکن سابق آبی های تهرانی در جمع استقلالی های حاضر در فهرست نهایی تیم ملی در قطر گله گذاری های اخیر پیرامون دعوت نشدن محبی و حردانیرا کاهش می داد.

صیادمنش بازیکن کم سن و سالی بود که از باشگاه سایپا به استقلال پیوست و قبل از اینکه به سن ۱۸ سالگی برسد ترانسفر شد و به ترکیه رفت. او سپس مدتی در لیگ اوکراین توپ زد و در نهایت مورد توجه باشگاه هال سیتی انگلیس قرار گرفت و حالا دوران بدنسازی را سپری می کند و مترصد بازگشت به میادین فوتبال است. 

گفتنی ست در حال حاضر چهار فوتبالیست مازندرانی مسافر جام جهانی قطر

رامین رضاییان (ساری)، شجاع خلیل‌زاده (بهنمیر)، مرتضی پورعلی‌گنجی (بابل) و ابوالفضل جلالی (آمل) چهار بازیکن مازندرانی هستند که مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند.

امید ابراهیمی (نکا) و سامان فلاح (ساری) دو بازیکن مازندرانی بودند که از لیست نهایی خط خوردند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار